Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Entä jos työpaikallasi suoritettaisiin satunnaisia puhallustestejä alkoholin vaikutuksen alaisena työskentelemisen havaitsemiseksi?
Tehdäänkö kumpaakaan omalla työapaikallasi tällä hetkellä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mielestäni alkomahooli on suomessa isompi ongelma. puhallutetaan kaikki työpäivän aluksi ja katsotaan mitä tapahtuu. hei..ihmisen vapaa aika on ihmisen vapaa aikaa eikä ole siitä velvollinen työnanatajelle tilittämään.
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Ite en ole töissä, mutta mun mielestä on hyvä että noita huumetestejä tehdään.
Mutta jos niista selviää esim. mielialalääkkeiden käyttö niin ei se kyllä kivaa ole sille joka niitä käyttää ja haluaisi pitää asian omana tietonaan.Tolla siis tarkotan sitä että valitettavasti kaikki ei ymmärrä että ihminen joka käyttää mielialalääkkeitä ei ole hullu.
Mites on; näkyykö huumetestissä kaikki lääkkeet joita käyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Ite en ole töissä, mutta mun mielestä on hyvä että noita huumetestejä tehdään.
Mutta jos niista selviää esim. mielialalääkkeiden käyttö niin ei se kyllä kivaa ole sille joka niitä käyttää ja haluaisi pitää asian omana tietonaan.Tolla siis tarkotan sitä että valitettavasti kaikki ei ymmärrä että ihminen joka käyttää mielialalääkkeitä ei ole hullu.
Mites on; näkyykö huumetestissä kaikki lääkkeet joita käyttää?
Näkyyhän niissä tietyt aineet, mutta esim. reseptilääkkeistä ei työnantajalle kerrota jos niiden käytöstä ei ole haittaa. Esim. kolmiolääkkeet ei estä tietokonetyöskentelyä, mutta tilanne toki on toinen jos olet konekuski tms..
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Ite en ole töissä, mutta mun mielestä on hyvä että noita huumetestejä tehdään.
Mutta jos niista selviää esim. mielialalääkkeiden käyttö niin ei se kyllä kivaa ole sille joka niitä käyttää ja haluaisi pitää asian omana tietonaan.Tolla siis tarkotan sitä että valitettavasti kaikki ei ymmärrä että ihminen joka käyttää mielialalääkkeitä ei ole hullu.
Mites on; näkyykö huumetestissä kaikki lääkkeet joita käyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Minua ainakin saa puhalluttaa ja testata niin paljon kuin sielu sietää. En ole vastaan.![]()