Mitä mieltä olet tästä? jehovan todistajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kommentoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";26632883]Älä vilaise ketjua,jos et siihen vastaa. Tosi sikamaista ja ällöä.[/QUOTE]

Ällöä sulla on housussa.
Mummeliisa sanoi ihan selvästi , että hyvä kun ilmoittelevat ettei koko ajan lappaa ovella porukkaa.
Me kerättiin lapsena rekkareita ja kytättiin missä kuki asuu ja kirjattii lös.
Mulla on osoite muistio mihin olen merkinnyt synttärti, osoitteet, muut yhteistiedot ja sukulaissuhteetkin!!!
Mä olen myös rikkoja!

Kun muutimme tänne niiin ilmoitin noille kierteleville uskontokunnille puhelimitse että meille ei sitten tarvitse tulla. Eikä ole ensimmäistäkään käännyttäjää näkynyt, olemme asuneet täällä nyt 16 vuotta. En oikein tajua miksei saa kirjoittaa ylös osoitetta ja mukaan viestiä "kiukkuinen eukko, ei kannata mennä" tai "herttainen, käännytettävissä oleva mummo".

Kun muutimme tänne niiin ilmoitin noille kierteleville uskontokunnille puhelimitse että meille ei sitten tarvitse tulla. Eikä ole ensimmäistäkään käännyttäjää näkynyt, olemme asuneet täällä nyt 16 vuotta. En oikein tajua miksei saa kirjoittaa ylös osoitetta ja mukaan viestiä "kiukkuinen eukko, ei kannata mennä" tai "herttainen, käännytettävissä oleva mummo".

kaikki eivät vain tykkää, että itseään arvostellaan

Yhteistyössä