käy kyselemässä useammakin kuin kerran, että maistuuko ruoka ja onko kaikki hyvin.
itse en henkilökohtaisesti tykkää
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
IsoMinusta se kuuluu asiakaspalveluun ja antaa vaikutelman että olet tärkeä asiakas heille. Vastaavasti on kohteliasta kiittää kokkia, jos ruoka on ollut hyvää.
joo se on jännä täälläkin ennen koronaa tuli hakeen vanhan veden pois ja toi heti uuden pöytään. ja on muutenkin mukavaa sakkia kambozelainen ravintola.Ei mua haittaa, kivakin on kun tulevat kysymään onko kaikki hyvin ja maistuuko ruoka tai tuovat pyytämättä lisää jäävettä.
Thai ja kiinalaisravintoloissa olen saanut aina tuollasta kohtelua, suomalaisravintoloissa eivät aina ole tulleet.
Kiitän myös tarjoilijaa lähtiessä ja pyydän kiittämään kokkiakin.
käy kyselemässä useammakin kuin kerran, että maistuuko ruoka ja onko kaikki hyvin.
Näköjään sulle on herännyt vakavaa suurempi epäilys siitä, että Halla-aho on seuraava pääministeri, vaikka jo yli kymmenen vuotta olet itsellesi vakuutellut ettei Jussista voi tulla kunnanvaltuutettua, ei kansanedustajaa, ei meppiä, ei puolueen puheenjohtajaa ja nyt viimeisimpänä ettei hänestä voi tulla pääministeriä. Saas nähdä erehdytkö Jussin ministeriydenkin suhteen.Jos Jussista tulee joskus pääministeri niin muistaakohan naapurimaat että hän on ollut tarjoilija
Kelleköhän sä luulet puhuvasiNäköjään sulle on herännyt vakavaa suurempi epäilys siitä, että Halla-aho on seuraava pääministeri, vaikka jo yli kymmenen vuotta olet itsellesi vakuutellut ettei Jussista voi tulla kunnanvaltuutettua, ei kansanedustajaa, ei meppiä, ei puolueen puheenjohtajaa ja nyt viimeisimpänä ettei hänestä voi tulla pääministeriä. Saas nähdä erehdytkö Jussin ministeriydenkin suhteen.
"Etkö sä tiedä kuka mä oon?"Kelleköhän sä luulet puhuvasi
En tykkää. Sen sijaan kun vislaan tarjoilijalle niin sitten oletan hänen singahtavan paikalle.käy kyselemässä useammakin kuin kerran, että maistuuko ruoka ja onko kaikki hyvin.
Mutta et kuitenkaan saanut suutasi auki. Suomalainen palaute on jälkeenpäin kotona jurputtamista - ja se ei koskaan saavuta sitä, jolle siitä olisi hyötyä.Joskus on mieli ollut sanoa, että menisi hyvin, jos et tulisi keskeyttämään meidän keskustelua kysymyksinesi. Ja kerran teki mieli sanoa, että ruoka maistuisi, jos ei tarvitsisi haistella tuota sinun tupakankäryäsi. Oli varmaan käynyt tupakalla juuri ennenkuin tuli tiedustelmaan. Kodinkoneliikkeestä olen kerran kävellyt ulos, kun en kestänyt myyjän tupakanhajua. Ostettiin sitten toisesta lähellä olevasta liikkeestä.
Vastaatko kuitenkin, vaikka et tykkääkään?käy kyselemässä useammakin kuin kerran, että maistuuko ruoka ja onko kaikki hyvin.