Kun 12 v poikaa luullaan toistuvasti tytöksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kauniskasvoista, pitkätukkaista pitkää ja hoikkaa poikaani tytötellään todella usein, ei siis kettuilumielessä, vaan varsinkin vanhempien tai vanhanaikaisten ihmisten taholta. Hän myös tykkää käyttää puleutumisessa värejä, mutta pukeutuu kyllä ihan poikamaisesti. Useimmiten kun ovat siskonsa kanssa liikkeellä, niin kommentit ovat tyyliin ”maistuuko tytöille jätski?” tai ”mitä mieltä tytöt ovat.

Olen opettanut häntä napakasti sanomaan että ”olen kyllä poika” kun jossain vaiheessa hämmentyi kovin näistä kommenteista.

Onko kohtalotovereita?

Ei luulla enää, mutta pari-kolme vuotiaana luultiin tytöksi, kun on niin pitkät silmäripset :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Vaatteista ei voinut päätellä, kun oli esim vihreä haalari päällä. Tukka ei ole ollut missään vaiheessa pitkä.

Kauniskasvoista, pitkätukkaista pitkää ja hoikkaa poikaani tytötellään todella usein, ei siis kettuilumielessä, vaan varsinkin vanhempien tai vanhanaikaisten ihmisten taholta. Hän myös tykkää käyttää puleutumisessa värejä, mutta pukeutuu kyllä ihan poikamaisesti. Useimmiten kun ovat siskonsa kanssa liikkeellä, niin kommentit ovat tyyliin ”maistuuko tytöille jätski?” tai ”mitä mieltä tytöt ovat.

Olen opettanut häntä napakasti sanomaan että ”olen kyllä poika” kun jossain vaiheessa hämmentyi kovin näistä kommenteista.

Onko kohtalotovereita?

Kohtalotovereita pojalle vai sinulle? Pelkäätkö, että lähivuosina poika tulee ulos kaapista tai löytää uuden genderinsä?

13-3-10546169.jpg

Viimeksi muokattu: