No ajattelisin, että fuksu ja rautaiset hermot omaava nuori nainen! Rautaiset hermot siksi, että tuossa iässäkin varmaan se sosiaalinen paine juomiseen on todella kova. Mutta hattua nostan tuollaiselle nuorelle, joka ei tästä paineesta piittaa, vaan pysyy päätöksessään. Ja hyvä, että kaverit on silti pysyneet, sillä itsellä kävi vähän toisinpäin... Kun itse kolmisen vuotta sitten siirryin absolutisti-linjalle, niin kummasti ne lähes joka viikonloppu ottavat kaverit kaikkosi... Ja mä vaan päätin, että kun muutenkin join vaan sen muutaman, jos harvoin läksi jonnekin, niin en ota sitten yhtään, kun sekään ei kerran kaikille kelvannut. Eli olis sitten tarvinnut aina vetää ihan perseet, että olis tietyt kaverit olleet tyytyväisiä... Mutta kun sellanen örvellystyyli ei ole mun juttu ja kun mulle muutenkin tuli jo niistä muutamastakin (1-3) ihan hirveä päänsärky seuraavana päivänä, niin mitä sitä itseänsä kiusaamaan tahallaan. Vaikka olen saanut selitellä kerran jos toisenkin, niin itse olen ihan sinut asian kanssa, eikä paineet saa mua ottamaan. Eli siis selvennykseksi vielä, että mulla ei tosiaan ole koskaan sitä ennenkään ollut mitään alko-ongelmaa jonka takia olisin laittanuta ns. korkin kiinni, vaikkakin niitä "normaaleja" teinikännejä kylilläkin on tullut vedettyä sillon joskus vuonna miekka ja kivi - niin kun muutkin siihen aikaan.