Mitä mieltä olet meidän perheestä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Liikaa lapsia ja liikaa koiria, liikaa mies kotona :D Joten ei innosta teidän idylli mua..

Mulla mies 9-17 yleensä töissä, kerran kahessa kuuussa käy työmatkalla, 5 vuotias ihana ja kaunis tytär, itse töissä 8-15.30. Tykkään käydä ostoksilla, lätkämatseissa ja tytön kaa ratsastetaan ja luistellaan. En osaa laittaa kovin hyvin ruokaa, mies tekee sen ja pesee pyykit. Siivota kans tykkään ja sisustaa :)

No mitä mieltä pitäis olla? Meillä kolme lasta, joista vanhin 4-vuotias ja kuusi koiraa. Asutaan nykyään omakotitalossa. Kerrostalossa oli kolme koiraa ja yksi lapsi. Kerrostalossa en jaksaisi enää ikinä perheellisenä asua.

Minä ,mies, poika 5v, poika 4v, poika 2v ja vauva 1kk ja koira 2vuotias ja koira 3kk??? jaksaisitteko te pyörittää tälläistä perhe-elämää? mies saikulla kotona joten siitä on apua. Asutaan vielä kerrostalossa. siivoan joka päivä aamulla, imuroin luutuan ja pyyhin pölyt ,laitan kodin kauniiksi päivää varten. tehdään ruoka,yleensä mies hoitaa sen puolen:) kokki on... käydään ulkona.. tai jompikumpi käy jos ei kummatkin aina lasten kans. lapset pestään illalla, nukkumaan menevät viimesitään yhdeltätoista ja herää 7-10 maissa. yhdellä epilepsia ja yhdellä diabetes.

Harrastatko seksiä koiriesi kanssa?

Mitä tossa jos tykkää. Kuulostat mun kaverilta, lapsien määrä ja teidän vanhempien iätkin täsmää. Tosin heillä on koira ja kissa... Ja lapset jo isompia... Mutta juu, nyt tossa erosivat. Elämä kuulema oli liikaa arkea ja kaverini (mies siis) rouva aloitti nyt sitten sen bilettämisen. Eihän siinä, vuoro viikoin lapsiaan hoitavat ja elukoita - saavat molemmat vanhemmat sitten aina viikon "olla miten tykkää" kun ei ole pakkorumbaa.

Tsemppiä ja jaksuja. Tota kuitenkin jatkuu vielä vuosia ja vuosia.

tottakai jaksaisin jos 2 ihmistä olisi pyörittämässä arkea. kotiäitinä on raskasta kun ei ehdi kuin sitä ruokapuolta pyörittää, tai se vie niin suuren osan. mutta jos toinen tekisi sen ja itse saisi keskittyä vain lapsiin ja siivouspuoleen, niin eihän se useampi lapsi haittaisi. leikkikaveritkin valmiina, joten helpommalla pääsisi kuin 2 lapsen äiti, joka tekee kaiken itse ja toinen lapsi on pieni vauva/taapero ja toista pitää kuskata avoimeen tai jonnekin.

yksin olisi aika rankkaa, tosin vauva-aikoina sitä virtaa on riittänyt ihmeen hyvin.

[QUOTE="Piika-äiti";25440343]Tuota...nyt en ymmärrä. Miksi ei jaksaisi isojen lasten kanssa? Mitä tarkoitat?

Heistä on seuraa toisilleen, he kasvattavat toisiaan, vertaistuki ja -kritiikki on jokapäiväistä, ja heillä on toisissaan valtava tuki, tai ainakin näin on meidän isoille pojille käynyt.[/QUOTE]

Sinulla ei taida olla kokemusta teineistä.

Yhteistyössä