K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Edustaa sellaista omahyväistä ja muukalaisvihamielistä pseudoälyköstä paskaa suoltavaa ihmistyyppiä, jota en voi sietää. Halla-Ahoa äänestävät rasistit kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä kuin punaniskajuntit, mutta oikeasti ovat sitä samaa itsekeskeistä roskaa.
Edustaa sellaista omahyväistä ja muukalaisvihamielistä pseudoälyköstä paskaa suoltavaa ihmistyyppiä, jota en voi sietää. Halla-Ahoa äänestävät rasistit kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä kuin punaniskajuntit, mutta oikeasti ovat sitä samaa itsekeskeistä roskaa.
Halla-aho, ei Halla-Aho. Halla ja Aho eivät ole laittaneet hynttyitä yhteen, vaan joku on löytänyt sukunimen hallan vaivaamasta ahosta.
Osa hänen arvoistaan on ihan hyviä mutta mua häiritsee lähinnä se mitän niitä arvoja tulisi hänen mielestään toteuttaa. Ei vaikuta kovin älykkäältä tai mukavalta ihmiseltä minun mittapuullani. en äänestäisi häntä enkä perussuomalaisia muutenkaan.
En tiedä kun en tunne henkilökohtaisesti, mutta ei vaikuta älykkäältä. Minulle älykkyys on paljon muutakin kuin hyvä koulutus.
En tiedä kun en tunne henkilökohtaisesti, mutta ei vaikuta älykkäältä. Minulle älykkyys on paljon muutakin kuin hyvä koulutus.