S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja serkku:Onko parempi imettää ja tupakoida vai olla kokonaan imettämättä? Kumpi vauvalle pahempi?
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Mun mielestä pitäs pystyä olemaan polttamatta imettämisen ajan. Itse poltan imettäessä viihteellä ollessa, jolloin vauva saa muutenkin pullosta. Eli siis viimeisen tupakin ja imettämisen välillä on useita tunteja. On tietoa että tupakin nikotiini puoliutuu kahdessa tunnissa maidosta, muistaakseni. Eli vielä2 tunnin jälkeenkin nikotiinia on. En jaksa linkittää mut imetystukilistan sivuilta löytyy. Eli jos siis _pakko_ polttaa niin heti imetyksen jälkeen, jolloin seuraavaan imetykseen on vähintään kaksi tuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos tupakoi, eikö olisi parempi antaa vauvalle korviketta?
Alkuperäinen kirjoittaja tjaah:Kaveri veti röökiä kokoajan odotusaikana. Pienenä syntyi lapsi. Imetysaikana ravasi kokoajan tupakalla. Vauva itki kokoajan ja kasvoi huonosti.
Alkuperäinen kirjoittaja XjenXmoX:Puolikkaasta kolmeen tupakkaa meni vrk:ssa kuopuksen imetysaikana.. Ootin sen 2h ennen ku annoin rintaa tupakin jälkeen, mutta välillä annoin korviketta jos olin juuri polttanut ja poju halus heti maitoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:Alkuperäinen kirjoittaja XjenXmoX:Puolikkaasta kolmeen tupakkaa meni vrk:ssa kuopuksen imetysaikana.. Ootin sen 2h ennen ku annoin rintaa tupakin jälkeen, mutta välillä annoin korviketta jos olin juuri polttanut ja poju halus heti maitoa.
Mä tekisin samalla tavalla tossa tilanteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ystäväni tupakoi raskausajan ja nyt imettäessä. Ihmettelee kun vauva kitisee, kätisee. Syntyi todella pienenä vaikka täysiaikainen. Muutakin vaivaa löytyy vauvasta. Joten sanoisin, että sellainen äiti joka tietentahtoen tupakoi raskaus/imetysaikana ei ansaitse sitä vauvaa!
Alkuperäinen kirjoittaja serkku:Onko parempi imettää ja tupakoida vai olla kokonaan imettämättä? Kumpi vauvalle pahempi?