Mitä mieltä :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kotimamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kotimamma"

Vieras
Tilanne tämä..

Minä kotiäitinä kahden lapsen kanssa, Mies päivätyössä ihan hyvä palkkaisesti.
Tänään hänellä tilipäivä, mulla oo penniäkään ollu koko viikkoon vaan huomenna saan itse.

Kysyin häneltä että - Voitko käydä nostamassa mulle 20e että saisin haettua erään jutun mikä menee lahjaksi kun se oli valmistunut liikkeessä jo tänään. Niin hän kommentoi että - EN todellakaan, kuinka sä ees kehtaat kysyä tollasta ? Että mä maksaisin sun mutsin lahjas?

Siis What The Fuck? Oikeesti ! Olen edelleen ihan äimänkäkenä.

Siispä kysyn - Mitä mieltä te olette tästä ?

Törkeää. Ehdota hänelle, että jää itse kotiin lasten kanssa ja sinä menet töihin. Tulkoon hän toimeen sillä muutamalla satasella, kun sinä pidät itse palkkasi.

Joo mä en vois elää edes suhteessa missä on eri rahat,saati et tollasessa suhteessa missä mies pitää omat rahansa ja sä elätät ilmesestikin teiän yhteset lapset! HUOH!!!! Meillä mies tienaa 2200e kuussa ja mä oon kotihoidontuella,meillä on yhteinen tili ja tilipäivinä minä maksan laskut ja sen jälkeen tiliä käytetään niin että käydään kaupassa ja mies ostaa sit tupakka,bensaa tms,mut nekin ilmottaa mulle et tiedetään paljonko tilillä on käytettävissä yms.

Meillä myös yhteiset rahat ja yhteiset velat. Mieheni tienaa enempi, mä kotona lasten kanssa. Ihan yhteinen päätös mun kotiin jäänti, joten yhteiset täytyy rahojenkin olla. Mä en vaan hyväksyisi tuollaista!

Ei ole kaunaa anoppia kohtaan! Meillä siis niin että mies maksaa asumisen ja sähköt ym vakuutukset sun muut.. minä lapsille tarvittavat ja yhessä käydään kaupassa, se maksaa kenellä on rahaa :) siis ihan tyytyväinen tähän olen näin! mutta jotenkin tää homma meni yli hilseen multakin!

Yhteistyössä