mitä mieltä nimestä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuhan kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiitus on tosi hyvä! Tulee mieleen iloinen veikeä vauva/lapsi ja aikuinen, jolla on pilkettä silmäkulmassa. Just sellanen nimi kuin pitääkin: ei perusMatti, mutta silti jotenkin tosi suomalaisen ja selkeän oloinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuhan kyselen :
onko tässä maailmassa ensimmäistäkään nimeä mistä ei jotain väännettäs tai kiusattas?

no jaa...mä oon sitä mieltä että jos haluut erikoisen nimen nykyään antaa, laita vaan se pertti.........noita ihmeväännöksiä on jokatoisella lapsella. ja varmasti kiusataan vähemmän esim. juhani nimistä kuin jotain siriusta..
 
Eb n ikinä antaisi lapselle nimeksi Nemo, siis jo ajatuksena kauhea. Miten kukaan haluaa olla nimeltään "Nimetön"? Suomennoshan latinasta on juurikin näin.
Kiva sitä sitten selitellä, että äiti ei halunnut nimeä antaa, niin musta tuli Nemo. .. Mielummin vaikka Juice!
 
Alkuperäinen kirjoittaja En ikinä:
Eb n ikinä antaisi lapselle nimeksi Nemo, siis jo ajatuksena kauhea. Miten kukaan haluaa olla nimeltään "Nimetön"? Suomennoshan latinasta on juurikin näin.
Kiva sitä sitten selitellä, että äiti ei halunnut nimeä antaa, niin musta tuli Nemo. .. Mielummin vaikka Juice!

sini-moppi, viola-joku margariini, aino,reino-aamutossut. jos noin ajattelis jokaselle nimelle on joku "muukin merkitys"

 

Yhteistyössä