mitä mieltä nimestä Tinka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ronjan mahdolliselle siskolle nimeä mietin. Ronjalla on kolme nimeä ja siksi haluan kolme nimeä myäs toiselle. Ronjan toinen ja kolmas nimi on ns prinsessamaisia nimiä.
mitä ehdotaisitte toiseksi ja kolmannekis nimeksi Tinkalle?
Aurora, Melissa, Elle yms nimet on nimiä joista pidän. ehdotelkaas

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Ja kun sisaruksia tulee lisää, niin Riita, Kina ja Tora ovat hienoja vaihtoehtoja!

anteeks jo oon tyhmä mut en nyt tajunnu mitä ajat tällä takaa :o

ite en oo ikinä tuntenu ketään Tinka nimistä, en tiennyt edes sen nimistä kissaa. kyllä varmaan kaikennimisiä eläimiä on. ite tiedän tai oon tienny koirat Kalle,Miko, eetu, iida. kissat Leevi, Viiva jne.. kaikki nuo on lapsilla paljon käytettyjä nimiä eikä kuitnekaan eläinten nimiä vaikka enemmän mullekin tulee Kallesta koira kuin ihmislapsi mieleen

Alkuperäinen kirjoittaja Juuh:
Kannattaa varmaan miettiä niin että se lapsi on joskus aikuinen niidn prinsessa nimiensä kanssa...

toisena ja kolmantena nimenä. eikä oo mitään prinsessa nimiä pahimmasta päästä :) ite nyt vaan tykkään sellasista nimistä. en antas ikinä lapselle vaikka Aino nimeä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja kun sisaruksia tulee lisää, niin Riita, Kina ja Tora ovat hienoja vaihtoehtoja!

ite en oo ikinä tuntenu ketään Tinka nimistä, en tiennyt edes sen nimistä kissaa. kyllä varmaan kaikennimisiä eläimiä on. ite tiedän tai oon tienny koirat Kalle,Miko, eetu, iida. kissat Leevi, Viiva jne.. kaikki nuo on lapsilla paljon käytettyjä nimiä eikä kuitnekaan eläinten nimiä vaikka enemmän mullekin tulee Kallesta koira kuin ihmislapsi mieleen

Tinkaaminen on suunnilleen samaa kuin riitely, kinaaminen ja toraaminen. Assosiaatio on siis ikävä.

Itse voisin ajatella, että Katinkan lempinimi voisi olla Tinka.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tinkaaminen on suunnilleen samaa kuin riitely, kinaaminen ja toraaminen. Assosiaatio on siis ikävä.

Itse voisin ajatella, että Katinkan lempinimi voisi olla Tinka.

eipä oo tinkaaminen mieleen tullu vaikka jo pitkään nimeä tätäkin mietiskelly :o ite en käytä koskaan tota sanaa muodossa "tinkaaminen" niin siks ei ehkä tullu mieleen. ite sanon tinkiä, tinkiminen ja siis täälä päin sanotaan noin. ei tinkaaminen

Yhteistyössä