Mitä mieltä nimestä Nella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv33
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja roosanäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja kiva:
Ei ole yhtään koiramainen, sen enempää kun todella suosittu Ella -nimikään. Mun mielestä Nella on kaunis nimi, tosin Olivia melko yleinen, mutta entä Nella Aurora.

Mieluummin tosiaan Nella kun Ella.

Mun tuttu aikuinen on Nelli eikä sekään tunnu yhtään sellaiselta ettei aikuisella sellaista vois olla.

Täällä on aina noita koirannimi-juttuja... plaa
.

niinpä ja sit aina joka nimestä joku saa väännettyä jonkun alapää jutun, mutta joo,
nätti nimi minusta tuo nella

jep :D ja jos oikein sekotellaan tavuja, kirjaimia ja lisäillään muutama lisää niin eiköhän mistä tahansa nimestä saa rumia väännöksiä.

Nella on kiva :). Niksi-Nella tulee mullekin mieleen, mutta se on positiivinen mielikuva. Toinen mielikuva on muisto viime kesältä, kun tyttäreni tutustui venereissulla tosi mukavaan ja reippaaseen Nella-tyttöön.

Koiran nimi? Joo, voi olla, mutta koirillahan on nykyään paljon ihmisten nimiä...ei mulle tule Erkistä tai Harrista ekana koira mieleen, tai Sarasta, Kiiasta, Samista, Vilmasta yms, vaikka tuon nimisiä koiria tunnenkin :)

Täällä kommentteja jo tulikin. Mutta kerron vielä, että mulle nimestä tulee mieleen Nella Larsen, kirjailija. Eli hyvä nimi!

Ja teille koirannimikommentoijille tiedoksi, että nykyäänhän trendi on juuri niin, että annetaan mahdollisimman "ihmismäisiä" nimiä lemmikeille. Niitä, jotka eivät vielä ole riittävän trendikkäitä pikkulapsille. Tyyliin Mauno, Urho, Tarja, Pertti, jne.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Nella on kiva :). Niksi-Nella tulee mullekin mieleen, mutta se on positiivinen mielikuva. Toinen mielikuva on muisto viime kesältä, kun tyttäreni tutustui venereissulla tosi mukavaan ja reippaaseen Nella-tyttöön.

Koiran nimi? Joo, voi olla, mutta koirillahan on nykyään paljon ihmisten nimiä...ei mulle tule Erkistä tai Harrista ekana koira mieleen, tai Sarasta, Kiiasta, Samista, Vilmasta yms, vaikka tuon nimisiä koiria tunnenkin :)

No sinä sen jo sanoitkin.

Meillä tuttavapiirissä Nella 11v ja Nella 2 v. Ensimmäisen kohdalla ihmettelin nimeä (siis silloin 11 v sitten), kuulosti ihan nallelta tai jotenkin tosi siirappimaiselta. Toisen kohdalla nimi jo minusta melkoisen kulunut. Itse laittaisin kyllä mieluummin Ella tai jonkin hieman rämäkämmän. Nella-mummu kuulostaa ihan ok, mutta murkku-Nella tai Nella-äiti kummalta. Sinänsä kai ihan sievä, mutta ei mun makuun.

.

niinpä ja sit aina joka nimestä joku saa väännettyä jonkun alapää jutun, mutta joo,

Meillä on tyttö nimeltä Fanni ja täällä se on haukuttu melko monta kertaa. Ja kun tytölle nimi annettii niin meistä se nimi oli nätti ja sopiva tytölle. Jälestäpäin vasta tajuttiin et '''mitä se tarkoittaa'''. Itselle ei silloin tullu ko asia edes mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:

.

Meillä on tyttö nimeltä Fanni ja täällä se on haukuttu melko monta kertaa. Ja kun tytölle nimi annettii niin meistä se nimi oli nätti ja sopiva tytölle. Jälestäpäin vasta tajuttiin et '''mitä se tarkoittaa'''. Itselle ei silloin tullu ko asia edes mieleen.

??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole yhtään koiramainen, sen enempää kun todella suosittu Ella -nimikään. Mun mielestä Nella on kaunis nimi, tosin Olivia melko yleinen, mutta entä Nella Aurora.

Mieluummin tosiaan Nella kun Ella.

Mun tuttu aikuinen on Nelli eikä sekään tunnu yhtään sellaiselta ettei aikuisella sellaista vois olla.

Täällä on aina noita koirannimi-juttuja... plaa.

Se vaan on niin et jos tiedät ko nimisen koiran niin yhdistät siihen.Mä en tunne ketään Nella nimistä ihmistä.
Mut ei siinä mitään anoppilassa oli saman niminen lehmä ku minä ;)

Mut nimenä NELLA on kiva nimi.

totta.
oli nimi sitten mikä hyvänsä niin aina se on koiran tai kissan tai lehmän nimi. jos joku tietää sen nimisen koiran niin ei se nimestä tee koiran nimeä. ikinä en oo ite vielä tohon tyyliin kommentoinut, koska kyllä mun tietämät koirat ja kissat sitten on saaneet ihmisten nimiä. en mä arvostele jokaista joka nimeää lapsensa Iidaksi siinä että antaa lapselle koiran nimen vaikka kaksi Iida-koiraa tiedänkin.
mä voisin muuten sano että Kalle, Iida, Miko, Leevi, Viivi, Pipsa, Miska, Eetu, Väinö on kissojen ja koirien nimiä. kauhistus, eihän niitä voi ihmislapsille antaa :D :D

joo, meidänkin naapurissa oli kissa nimeltään Tapani ja koira nimeltään Sirkka.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

??

Tarkoittaa naisen alapäätä enkuksi...muistaakseni...tai jotain vastaavaa.

ja jos en pieleen muista niin nimi henkka on unkarin jollain murteella huora, eli älkää vaan antako henri nimeä pojalle, ja jos annatte niin henkka ei sit voi olla lempinimi... :whistle:

ja mun kissojen nimet oli nuppu, luka ja paavo... eli ne on sit kait myös ihmisiltä kielletty,
sorry ap pikkuisen aiheen ohi, edelleen nella olivia on ihana nimi :heart:

ja jos en pieleen muista niin nimi henkka on unkarin jollain murteella huora, eli älkää vaan antako henri nimeä pojalle, ja jos annatte niin henkka ei sit voi olla lempinimi... :whistle:

ja mun kissojen nimet oli nuppu, luka ja paavo... eli ne on sit kait myös ihmisiltä kielletty,
sorry ap pikkuisen aiheen ohi, edelleen nella olivia on ihana nimi :heart:

Ja minäkin liippaan aiheen vierestä. Ja Kari,Jukka ja Jaanakin merkkaa jotain vastaavaa. Et son sama minkä antaa niin aina joku keksii vääntää jotain ei niin kivaa.
Ja Oskari on kans ihana nimi, mut se loru/laulu on jotain :x
Mut silti meiltä löytyy Oskari poika.
Ja mä olen ihastunu nimeen Herman ja sekin täällä haukuttiin yks päivä ihan joukolla.

ja ap.lle Nella on hyvä nimi :)

Mun nimi on Nella. Mun mielestä hyvä nimi. Aikuisena ehkä vähän hassu mutta muuten pidän nimestä. Ennen naapurissani asui nainen jolla oli koira nimeltä Nella:) Mun mielestä Nella nimi sopii kaikille niinkuin muutkin nimet. Ja muuten Nella Olivia on ihana nimi