Mitä mieltä nimestä Nella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv33
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en voi mitään mutta koiralle voisin antaa tuon nimen, mun mutsi ehdotti sitä tälle meidän uusimmalle paketille, en lämmennyt...

Tosin olen kohdannut myös koiria joilla on sama nimi kuin minulla :laugh:

rakkaan ystäväni pikkuisen tytön nimi, joten en osaa suhtautua neutraalisti :) mutta kyllä nimestä heti pidin silloin kun tuo Nella oli nimensä saanut.

Nilla on myös todella kiva nimi, jos ei halua ihan noin yleistä. Nella ja Nelli taitaa olla nyt aika suoittuja

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Tulee mieleen koiran nimi. Muuten aivan nätti nimi.

Niin minullekkin ku sukulaisilla on sen niminen koira:)
Ja tästä tulikin hauska yhteen sattuma ku luin täs joku aika sit kastettuja. Niin eka oli kastettu Lila ja meillä sen niminen koira. Sitten oli kastettu Nella ja lopussa oli Rose ja naapurissa on sen niminen koira.

Mut kyllä Nella ihan kiva nimi on :)

Entäs Netta? Mies on tykästynyt enemmän tuohon Nellaan kuin minä, mutta ei se mustakaan pahalta kuulosta. Ella-nimisiä lapsia on meidän lähipiirissä jo niin monta että ei haluta omalle lapselle.

Mun tyttö on Nella, eli tykkään nimestä...meillä oli muutamia eri tyylisiä nimiä vaihtoehtoina, mutta kun tyttö syntyi ja oli niin tyttömäinen ja söpönen, niin hän oli heti ihan Nellan näköinen, joten ei ollut vaikeaa miettiä sitten enää nimeä..:) Musta on helppo ja kiva nimi..Ella on myös kiva, mutta meidän tutuilla on sen niminen tyttö, joten sitä ei voitu antaa...Neela olis myös hieno.

Ei ole yhtään koiramainen, sen enempää kun todella suosittu Ella -nimikään. Mun mielestä Nella on kaunis nimi, tosin Olivia melko yleinen, mutta entä Nella Aurora.

Mieluummin tosiaan Nella kun Ella.

Mun tuttu aikuinen on Nelli eikä sekään tunnu yhtään sellaiselta ettei aikuisella sellaista vois olla.

Täällä on aina noita koirannimi-juttuja... plaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kiva:
Ei ole yhtään koiramainen, sen enempää kun todella suosittu Ella -nimikään. Mun mielestä Nella on kaunis nimi, tosin Olivia melko yleinen, mutta entä Nella Aurora.

Mun tuttu aikuinen on Nelli eikä sekään tunnu yhtään sellaiselta ettei aikuisella sellaista vois olla.

Se vaan on niin et jos tiedät ko nimisen koiran niin yhdistät siihen.Mä en tunne ketään Nella nimistä ihmistä.
Mut ei siinä mitään anoppilassa oli saman niminen lehmä ku minä ;)

Mut nimenä NELLA on kiva nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:

Se vaan on niin et jos tiedät ko nimisen koiran niin yhdistät siihen.Mä en tunne ketään Nella nimistä ihmistä.

:D

Kiitos kommenteista. Täytyy varmaan miettiä muutama vaihtoehto ja katsoa sitten mikä vauvalle parhaiten sopii. Ei edes tiedetä vielä onko tyttö vai poika.

Täällä on aina noita koirannimi-juttuja... plaa
.

niinpä ja sit aina joka nimestä joku saa väännettyä jonkun alapää jutun, mutta joo,
nätti nimi minusta tuo nella

Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:

Mut nimenä NELLA on kiva nimi.

totta.
oli nimi sitten mikä hyvänsä niin aina se on koiran tai kissan tai lehmän nimi. jos joku tietää sen nimisen koiran niin ei se nimestä tee koiran nimeä. ikinä en oo ite vielä tohon tyyliin kommentoinut, koska kyllä mun tietämät koirat ja kissat sitten on saaneet ihmisten nimiä. en mä arvostele jokaista joka nimeää lapsensa Iidaksi siinä että antaa lapselle koiran nimen vaikka kaksi Iida-koiraa tiedänkin.
mä voisin muuten sano että Kalle, Iida, Miko, Leevi, Viivi, Pipsa, Miska, Eetu, Väinö on kissojen ja koirien nimiä. kauhistus, eihän niitä voi ihmislapsille antaa :D :D