Mitä mieltä nimestä HETA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kimeä ääninen, pieni ja hento kooltaan, ärsyttävä, huomionhaluinen. Huutaa usein, etenkin julkisilla paikoilla ja nolaa mielellään poikaystävänsä. Pitää siitä, että herättää hämmennystä. Tällainen on ainoa Heta, jonka tiedän.

Aivan ihana nimi. Itse pidän sitä freesinä, kauniina ja jämptin ihmiesn nimenä. Ikävä kyllä mies pitää sitä vanhanaikaisena, joten ei onnistu. Muuten laittaisin sen.

Alkuperäinen kirjoittaja we:
Kimeä ääninen, pieni ja hento kooltaan, ärsyttävä, huomionhaluinen. Huutaa usein, etenkin julkisilla paikoilla ja nolaa mielellään poikaystävänsä. Pitää siitä, että herättää hämmennystä. Tällainen on ainoa Heta, jonka tiedän.

Hänelle on sitten vahingossa annettu väärä nimi, tuon tyypin ihmisillä on usein joku pikkusievä muotinimi tai joku väkisin väännetty mukamashieno.

Mulle tulee ekana mieleen ruotsinkieli, "olla nimeltänsä" ja sit heti perään "kuumia" :D

Mutta ku laitan suomeks niin tulee mieleen sellanen perustyytyväinen, ehkä vähän yksinkertainen (mutta ei pahalla tavalla).

Munkin nimi on heta ja aivan loistava nimi se onkin!
Saman nimisiä ei tuu joka päivä vastaan... Ei ainakaan ihmisiä, Heta-koiiria ja hamstereita oon tavannut useampiakin...
^^
Mutta mukava nimi... ;P

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Millainen ihminen siitä tulee mieleen?

Niskavuoren Heta siitä kaikille ensimmäiseksi tulee. Nainen, joka tiesi mitä tahtoi, vaikka oli elämässään kerrran pahoin pettynyt.
Nykyään Heta voi olla mitä vaan. Muuten ihmisten nimiä ei pitäisi antaa eläimille, olen tuntenutjopa Heta nimisen lehmän. Silti olen nimeeni ollut tyytyväinen jo yli viisikymmentä vuotta. Ei ole montaa kaimaa tullut vastaan.

Yhteistyössä