Mitä mieltä nimestä Carmen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimikyssäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimikyssäri

Vieras
Niin, olen miettinyt meidän tytölle nimeä Carmen, se kuulostaa hyvältä koska;
1. Lyhyt ja ytimekäs.
2. Ei aikuisilla lausumisvaikeuksia, en usko että tulisi tenkkapoo C:n kanssa.
3. Lapsi oppii ääntämään ärrän pienestä pitäen
4. Ei mitenkään pitkä, esim Carolinan kanssa tulisi varmaan vaikeuksia ja nimi lyhenisi Karoksi kutsumanimenä.
5. On kiva minusta.

Minä tykkäisin Carmenista mutta mies haluaisi nimeksi Milaja. Myöskin Rosetta-nimeä ollaan vähän harkittu, Rositaa en halua mutta mies haluaisi sen kakkosvaihtoehtona. Anettekin kuulostaa minusta kivalle ja miehestäkin ihan ok.

Jos Carmen ei kiinnosta niin mikä allaolevista nimistä olisi paras?
Rosetta
Rosita
Anette
Milaja
Prisella

Ja muitakin nimiä, ihan minkälaisia tahansa tytönnimiä saa ehdottaa.

Parhaat nuista: Rosetta, Anette ja Milaja. Jos saat vielä pari tyttöä lisää niin siinä on sitte teidän lapsilla maailman ihanimmat nimet. Jos tulee sitte poitsuja nii heille ehdottomasti valkolaisnimet, Aku on paras valkolaisnimi. Mistä poikien valkolaisnimestä ite tykkäät?

Minun korvaani Milaja on noista ehdotuksista kaunein. En ole aiemmin kuullut mutta meni heti omalle suosikkinimien listalleni :) Johtunee siitä että ainoa assosiaationi Carmenista on takavuosien missi Carmen Mäkinen jonka nimi oli minusta suomalaiselle ja ysikytluvulla outo :) Voi olla että nykyään on jo kansainvälisempää.

[QUOTE="Elena";23216176]Parhaat nuista: Rosetta, Anette ja Milaja. Jos saat vielä pari tyttöä lisää niin siinä on sitte teidän lapsilla maailman ihanimmat nimet. Jos tulee sitte poitsuja nii heille ehdottomasti valkolaisnimet, Aku on paras valkolaisnimi. Mistä poikien valkolaisnimestä ite tykkäät?[/QUOTE]

Minä pidän pojille nimistä Leevi, Taavi ja Veeti, poikien romaninimet ei nappaa :)

[QUOTE="mielipide";23216182]Minun korvaani Milaja on noista ehdotuksista kaunein. En ole aiemmin kuullut mutta meni heti omalle suosikkinimien listalleni :) Johtunee siitä että ainoa assosiaationi Carmenista on takavuosien missi Carmen Mäkinen jonka nimi oli minusta suomalaiselle ja ysikytluvulla outo :) Voi olla että nykyään on jo kansainvälisempää.[/QUOTE]

Kiva että oli hyötyä tästä aloituksesta :) Nimen kuulin kun oltiin tuolla eskarilla ystävän tarhatytön kanssa kun siellä oli eskarilaisten tekemiä juttuja ja siellä sitten jonkun nimi oli Milaja. Taitaa olla romaninimi kun tän Milajan vanhemmat oli romaneja.

Lapsi ei muuten opi sanomaan r:ää vain sen takia, että se on hänen nimessään. Siihen vaikuttavat muut tekijät. Muuten en ota kantaa nimiin. Paitsi että yhdellä tutulla romanilapsella on nimenä Vivian ja pidän siitäkin.

iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva
iha kiva

Lapsi ei muuten opi sanomaan r:ää vain sen takia, että se on hänen nimessään. Siihen vaikuttavat muut tekijät. Muuten en ota kantaa nimiin. Paitsi että yhdellä tutulla romanilapsella on nimenä Vivian ja pidän siitäkin.

Ai, minä olen näin luullut :) No kiva että kerroit asian oikean kannan. Vivian on kanssa ihan kiva mutta ei nappaa ja sellaisen tunnemme mekin.

Yhteistyössä