mitä mieltä nettitreffeistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä olen tavannut mukavia tyyppejä enimmäkseen ja löytyihän se mieskin netin kautta enkä koe että se olis mitenkään säälittävä...
ei varmasti oltais muuten tavattu kun niin eri ympyröissä liikuttiin

minä olen mieheni löytäny nettideitistä enkä kadu vaikka sitä nyt kaikille en huudakaan.hieman nolo paikka tavata,mut sillon tahdoin kokeilla jotain uutta eikä mulla ollu aikaa lähtee miestä etsimään muualta..(olin sillon yh) mut ei varmaan oltas tavattu mun mieheni kanssa muualla.pitää tietyllä varovaisuudella sieltä miestä katsella eikä olla liian tosissaan.kyl huomas miehistäkin kuka on tosissaan ja kuka oli vaan p****n perässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Yks tapa tutustua ihmisiin.Minust tuo suomi24 on ihan hyvä paikka.

samaa mieltä. Samoja ihmisiä ne on pääosin siellä mitä muuallakin tapaa. Monenlaiset ihmiset chattaa ja deittaa netissä, ei vaan säälittävät ja oudot ikineitsyet tai sekopäät.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja niin?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
säälittävää, hyvä tapa tutustua uusiin ihmisiin...mistä löytää tasokasta seuraa, ei mitään suomi24 juttuja.

mitä vikaa suomi24:ssa?

nii sieltähän löytää pääministereitäkin :whistle: itse en ikinä uskaltais....

mikset uskaltais?

en tiedä kaiken maailman hörhöjä siel liikentees, yks tuttu joutunu kiperiin tilanteisiin nettitreffien kautta. Toki niihin muuallakin voi törmmätä, mut eipä onnex oo tarvetta ketään ettiä =)

Yhteistyössä