Mitä mieltä mun syömisistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pläski

Vieras
aamupala/lounas: Nutrilett-patukka, reilu 200 kcal
välipala: Naturdiet-juoma 100kcal
päivällinen: Allevo-thaikeitto 100kcal
iltapala: Naturdiet-juoma 100kcal

Näillä ois tarkoitus mennä vähintään kolmisen viikkoa, välillä korvaan tuon patukan rahkalla ja marjoilla tai juoman omenalla.

Ei tuolla laihdu. Tai laihtuu mutta sulla on energiat ihan loppu. Kaikista paras laihdutuskeino on vaihtaa tottumuksia: Syö 3 tunnin välein jotain. Ruuansulatus pysyy koko ajan käynnissä ja kalorit palaa tasaisemmin.

Ihan pepusta.

Sitten kun lakkaat pelleilemästä noiden patukoiden kanssa, kilot tulee takaisin korkojen kera.

Ota pitemmällä tähtäyksellä tuo dieetti ja ota vaikka juhannus tavoitteeksi ja siihen sellainen realistinen kilomäärä.

Syö ruokaa, mutta pieniä annoksia ja paljon salaattia kaveriksi lautaselle.

Aamulla järkevästi.

Siitä se lähtee ja jätä kaikki karkit ja leivonnaiset syömättä.
Kunnon ruokaa, salaattia, muutama hedelmä päivässä
Janojuomana vesi

Ensiksikin, noissa patukoissa on yli 300kcal (tutkittu on :saint: ) eli älä huijaa itseäs :whistle: Ja ei tuo sun juttus pidemmän päälle toimi. Nälkä tulee ja repeät muutaman päivän jälkeen syömään kolminkertaset kalorit.

Mä olen alottanut ruokavalioremontin viime vuoden lopussa ja tavoitteena on iiiiso (30kg) pudotus, mutta kiire ei ole. Paremminkin koitan muuttaa ruokailutottumukset ja motivoitua liikkumaan enemmän. Paino putoo sit vähän itsekseen siinä sivussa =)

Ja sen verran vielä, että mulla on toiminut ihan hyvin tää "maalaisjärkinen" keventäminen. 15 kiloa on jo lähtenyt (aluks toki nesteitä, mut eiköhän sitä rasvaakin jo jonkun verran).

Sallin itelleni sillon tällön jotain "extraa" vaikka periaatteessa pyrin välttämään herkkuja. Ei tää elämä voi olla pelkkää kieltäytymistä :p

En ole minäkään tuollaisen dieetin kannalla, tuohan on jo melkein paastoamista, paaston raja on 500 kcal/pv käsittääkseni. En ainakaan kolmea viikkoa paastoaisi tuolla tavalla.

Itse olen ollut nyt viikon verran 1200 kcal dieetillä. Saan syödä ihan normaalia, terveellistä ruokaa, eikä ole nälkä ollut. Paino on pudonnut nyt kilon, eli terveellinen määrä. Dieettini lisäksi harrastan liikuntaa joka päivä, kun ennen olin kauhea sohvaperuna. Eli kyse on enemmänkin elämänmuutoksesta. Minulle tämä ainakin sopii hyvin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun on pakko tehdä jotain radikaalia, on niin kokeiltu tuo "syö ruokaa" jne... Emmä näin ikuisuutta aio jatkaa mutta alkustartti on tehtävä näin.

Se vaatiikin 100% motivaation ja tonnin itsekuria saada homma alkuun ilman kepulikonsteja. Mä laihdutin juuri n. 10kg ja kaverin mies 35kg ilman yhtään ainutta patukkaa.

Paras laihdutusvinkki, jonka tiedän: Hanki norovirus. Itse laihduin 24 h aikana 2 kiloa.. ;)

Vakavasti puhuen, syö 6 ateriaa päivässä, pieniä annoksia. Jätä noi patukkapelleilyt, mulla ei ainakaan itsekuri pidä silloin kun iskee se hirveä nälkä. Syö niin usein, ettei sitä hirveää nälkää tule.

Yhteistyössä