MITÄ MIELTÄ MUN PÄIVÄN SYÖMISISTÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli yritän tiputtaa painoa.

- 2 ruisleipää, päällä pienehkö juustosiivu (jotta saisin kalsiumia edes jostain jugun lisäksi, juustohan ei sinänsä ole kovin ystävällistä linjoille), ohkasesti kevytmargariinia ja kurkkuviipaleita 5kpl

- 3 lasia mehua (kaikkein vähäkalorisinta mitä kaupasta löytyi)

- 3 lasia vettä

- 1 kuppi kahvia, tilkka maitoa

- Pienehkö annos makaronilaatikkoa

- Marjarahkaa (ei sokeria tai kermaa)

** Tiedän, että mehu ja juusto erityisesti pahasta. Mutta mitä korvaavaa mä keksin mehun tilalle; maito oksettaa ja vettäkään en jaksaisi aina litkiä. Juuston voin hyvin jättää pois. Tänään en ehtinyt syödä kahta lämmintä ateriaa.

Mulla pituutta 162cm ja puntari näyttää 50,5 kiloa.
Erityisesti kiinteytyä mun pitäs. Noista mitoista kun ei koko totuus välity, peili paljastaa paremmin tilanteen...

Onko banaani ihan ok? Nimittäin olen karttanut sitä sen "rasvaisuuden" vuoksi.
Hmm, ja olisiko porkkanaraaste ananas- tai appelsiinipaloilla hyvä täyttämään tota kasvistarvetta?

Aika vähältä vaikuttaa syömisesi. Ja yksi mikä pisti silmään, missä on kaikki kasvikset ja hedelmät? Niitä on nyt aivan liian vähän. Tuosta juustosta en olisi lainkaan huolissani, kun sitä et kuitenkaan tuon enempää päivässä syö. Ja tosiaan sitä kalsiumiakin on jostain saatava. Suosittelen kyllä tutustumaan Kiloklubi sivustoon, sieltä löytyy tosi hyviä vinkkejä. Ja pystyy itse ruokapäiväkirjan avulla seuraamaan, että syömiset on kohdallaan. On ilmainen palvelu.

Alkuperäinen kirjoittaja Jotakin mietteitä:
Aika vähältä vaikuttaa syömisesi. Ja yksi mikä pisti silmään, missä on kaikki kasvikset ja hedelmät? Niitä on nyt aivan liian vähän. Tuosta juustosta en olisi lainkaan huolissani, kun sitä et kuitenkaan tuon enempää päivässä syö. Ja tosiaan sitä kalsiumiakin on jostain saatava. Suosittelen kyllä tutustumaan Kiloklubi sivustoon, sieltä löytyy tosi hyviä vinkkejä. Ja pystyy itse ruokapäiväkirjan avulla seuraamaan, että syömiset on kohdallaan. On ilmainen palvelu.

Mulla on vielä aika hakusessa tää terveellinen ruokavalio. :( :ashamed:
Kun pitäisi liikkua paljon, mutta juurikin siksi syödä tasapainoista ja terveellistä evästä.

Jätäpä mehu kokonaan pois, turhaan sitä litkit, et siitä mitään saa.
Voit puristaa itse tuoreista hedelmistä mehua, jos makea maistaa.
Vettä runsaasti.
Se puolikiloa kasviksia/hedelmiä, TUOREITA, päivässä.
Jos et saa ruuasta kalsiumia, ota tablettina, HUOM! D-vitamiinia tarvitaan sen imeytymiseen, syötkö tarpeeksi rasvaista kalaa, jos et, etkä saa tarpeeksi deetä mm. kanasta, margariinista jne. ja nyt on talvikin, osta D-vitaminoitua kalsiumia, tableitteina.
Maidossa on lisättyä d-vitamiinia.

Lihaa, vähärasvaista syö kohtuudella.

:o

Mistä sä ajattelit saada vitamiineja, mineraaleja? Sun koko päiväs on täynnä tyhjiä kaloreita, ku otat kalorit pois niin juot kohta pelkkää vettä...

Nyt ois ruokaremontin aika. Jätä pois kaikki tyhjä ja syö sellaisia ruokia, joissa on runsaasti vitamiineja ja mineraaleja vrt kalorimäärään. Kasviksia, hedelmiä...

Jätät myös kaikki kevyt yms tuotteet ja syöt mieluummin kohtuudella jotain, jossa oikeasti on jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko banaani ihan ok? Nimittäin olen karttanut sitä sen "rasvaisuuden" vuoksi.
Hmm, ja olisiko porkkanaraaste ananas- tai appelsiinipaloilla hyvä täyttämään tota kasvistarvetta?

Olet vissiin provo.
Banaani on OK, mutta kohtuus siinäkin, sokerin vuoksi.

Taidat olla todella provo kun laihdutat tuolleen noilla mitoilla. Ei se mehu sua kiinteytä vaan LIIKU.
Kun liikut, tarvitse protskua, syö rahkaa / raejuustoa / tonnikalaa, syö RIITTÄVÄSTI.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla pituutta 162cm ja puntari näyttää 50,5 kiloa.
Erityisesti kiinteytyä mun pitäs. Noista mitoista kun ei koko totuus välity, peili paljastaa paremmin tilanteen...

Liikuntaa, ei laihdutusta. :attn:

Juu ehdottomasti punttisalille ja kunnon ohjelma niin lähtee jenkkakahvat ja makkarat, tuolla syömättömyydellä lähde kuin loputkin lihakset.

vähän syöt miun mielestä, syö ihan normaali ruokaa monipuolisesti ja lisäät liikuntaa, iltaisin ei enää mitään ehkä hedelmää tai vihannesta. Pullamössöt kerran viikkoon sekä herkuttelu päivä kans. Ja paljon vettä

Alkuperäinen kirjoittaja pläski?:
mä oon saman mittanen ja painan 78kg enkä näytä edes pahalta...

On eri asia olla täysin löllö kuin kiinteä.
En tosin tiedä kumpaa sinä olet, laihakin voi omata karsean vatsamakkaran...

Ja, kauneus on katsojan silmässä.