Mitä mieltä mun lasten nimistä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ÄITI-83"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jennica ja Jessica on juurikin ne minun inhokki-nimet. Onneksi tämä vain minun mielipide.. K:lla vielä jotenkin sulatan, mutta c:llä. yök. Toinen ihmetyksen aihe on tuo W:n survominen väkisin noihin nimiin.
 
Miksi ihmeessä täällä kysellään tämmöstäkin...?
No en tykkää J-alkuisista nimistä mistään. C:t on mukahienostelua, ellei toinen vanhemmista ole ulkomaalainen.
 
No kun kerran kysyit.... niin aika hirveitä ovat jos saa sanoa. En ikinä voisi kuvitella mitään noista omalle lapselle antavani. Ihan liian samanlaisia ja persoonattomia nimiä. En myöskään tykkää, että sisarusten nimet alkaa samalla kirjaimella enkä siitäkään et kaksosille on pakko antaa samanlaiset nimet. Mielipiteitä on tietty monia, mut tää oli vain mun, sori vaan.
 
Luultavastihan tämä on provo, mutta ei sen nyt niin väliä.

Nimistä en pidä yhtään, koska:
*Nimirimpsuista puuttuu sointu
*On sekoitettu ysäri-wt-nimet ja vanhat perinteiset, ei kuulosta tahi näytä kivalle
*Oma nimeni alkaa yös J-kirjaimella ja se on minusta C:n jälkeen aakkosten rumin kirjain
*Tyttöjen nimet ovat AIVAN liian samanlaiset, VARSINKIN jos kyseessä on kaksoset.
 

Yhteistyössä