Mitä mieltä minusta sitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Mä olen sitä mieltä, että saisit palstailla enemmän. Sun juttuja osuu vastaan liian harvoin. Palstailet ilmeisesti eri vuorokaudenaikaan enimmäkseen kuin minä.

No juu, tunnustetaan, kun kerran käytät tuollaisia keinoja :D

Mutta mulla on alibi!!!

Mielestäni olet Fordin paras malli, et kyllä ole nopein mutta moottorisi kehrää kuin kissa, ja sinä olet tasaisen lämmin kesät ja talvet. Tavaratilaa saisi olla enemmän, mutta toisaalta, sinut on helppo parkkeerata pienempääkin rakoon. Sinun pito ei tule kalliiksi, paitsi Ikeassa käydessä. Toisin kuin muut Fordin mallit, annat omistajalle lämpöä ja rakkautta, ja ne kuuluu vakiovarustukseesi eikä ole lisähintaisia varusteita. Siis arvosanaksi 9+.

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Mielestäni olet Fordin paras malli, et kyllä ole nopein mutta moottorisi kehrää kuin kissa, ja sinä olet tasaisen lämmin kesät ja talvet. Tavaratilaa saisi olla enemmän, mutta toisaalta, sinut on helppo parkkeerata pienempääkin rakoon. Sinun pito ei tule kalliiksi, paitsi Ikeassa käydessä. Toisin kuin muut Fordin mallit, annat omistajalle lämpöä ja rakkautta, ja ne kuuluu vakiovarustukseesi eikä ole lisähintaisia varusteita. Siis arvosanaksi 9+.

Uuuh ihan vanha moottori lämpeni! :p :D

Yhteistyössä