Mitä mieltä MINUSTA? :D

että semmosta ketjua ei ookkaan missä sä et ois mukana :d
ja tämä ei todellakaan millään pahalla.
emt. ehkä me vaan satutaan paikalle saman aikaan.

vaikutat semmoselta ihmiseltä joka oikeesas elämässä voi olla mun kaveri :)

no aluks mä en tykännyt susta kun mua alkoi vituttamaan se yks ketju joskus aikoinaan..nyt mä tykkään..olet tosi viisas ja päättäväinen musta on ihanaa kun joku jaksaa lukea ja päntätä..ja ne sun matikka viestit on hviä..yritän aina niitä ratkoa mutta nehän mä nelkkupäällä niistä mitään tajua :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
että semmosta ketjua ei ookkaan missä sä et ois mukana :d
ja tämä ei todellakaan millään pahalla.
emt. ehkä me vaan satutaan paikalle saman aikaan.

vaikutat semmoselta ihmiseltä joka oikeesas elämässä voi olla mun kaveri :)

Mä oon kanssa huomannut, että sä olet aina täällä kun mäkin :o Se kertoo siitä, että sulla on hyvät päivärytmit :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
no aluks mä en tykännyt susta kun mua alkoi vituttamaan se yks ketju joskus aikoinaan..nyt mä tykkään..olet tosi viisas ja päättäväinen musta on ihanaa kun joku jaksaa lukea ja päntätä..ja ne sun matikka viestit on hviä..yritän aina niitä ratkoa mutta nehän mä nelkkupäällä niistä mitään tajua :laugh:

Yes! Mä tiesin, että joku tykkää niistä pähkinöistä kuitenkin :xmas: Monet on niitä morkannut :snotty: :'( :'( :'( '

Mä muistan sen ketjun, josta puhut. Mut en muista mitä se koski. Sen muistan, että olit silloin hegy:nä täällä. Mut tää on tää pää...vanha ja huono, ei voi muistaa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.youtube.com/watch?v=D4VVkozUKBI

Vitsi :D

Oikeasti varsin usein oikein mukava. Mutta jos sulla on huono päivä, kannattaa varoa sytytyslankaa.

Loistava biisi, tuli ihan nostalginen fiilis :D :D :D

Ja tohon viimeiseen...se on toi bensa, en mä sille mitään voi :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:

Yes! Mä tiesin, että joku tykkää niistä pähkinöistä kuitenkin :xmas: Monet on niitä morkannut :snotty: :'( :'( :'( '

Mä muistan sen ketjun, josta puhut. Mut en muista mitä se koski. Sen muistan, että olit silloin hegy:nä täällä. Mut tää on tää pää...vanha ja huono, ei voi muistaa :snotty:

jeps..koski koiria..mutta juu sepä siitä :D ;)

Yhteistyössä