mitä mieltä mikkelistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jms
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jms

Vieras
olemme suunnitelleet (siis vasta suunnittelu tasolla,mitään päätöksiä vielä tehty) muuttavamme miehen+lapsen kanssa mikkeliin,mutta kunnollisia tietoja tai MIELIPITEITÄ paikasta emme ole kuulleet.. koulutusmahdollisuudet hyvät? entä millaiset työmahdollisuudet? (lähinnä miestäni ajatellen). onko mikkeli hyvä paikka asua ja viihtyykö siellä? haluaisin kuulla mielipiteitänne!! :)

Miä olen kohta 27 vuotta täällä asunut ja viihdyn hyvin =) Pieni kaupunkihan tämä on mutta riittää meille. Minkälaisia koulutusmahdollisuuksia siä tarkotat? Töistä en oikein osaa sanoa.. Kysy toki tarkemmin jostain asiasta niin vastaan jos osaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Miä olen kohta 27 vuotta täällä asunut ja viihdyn hyvin =) Pieni kaupunkihan tämä on mutta riittää meille. Minkälaisia koulutusmahdollisuuksia siä tarkotat? Töistä en oikein osaa sanoa.. Kysy toki tarkemmin jostain asiasta niin vastaan jos osaan =)

Sä olet varmaan ollut mun kanssa samassa koulussa hyvällä säkällä. Saanko kysyä, miksi jäit Mikkeliin? Etkö edes harkinnut muualle lähtöä, etkä halunnut nähdä muita kaupunkeja? Olen itsekin Mikkelistä kotoisin, mutta muutin 18 v. pois ja olen asunut sen jälkeen täällä Etelä-Suomessa. Mikkeli on ihan kiva paikka vierailla, mutta piirit on pienet...

Alkuperäinen kirjoittaja ex-mikkeliläinen:
Sä olet varmaan ollut mun kanssa samassa koulussa hyvällä säkällä. Saanko kysyä, miksi jäit Mikkeliin? Etkö edes harkinnut muualle lähtöä, etkä halunnut nähdä muita kaupunkeja? Olen itsekin Mikkelistä kotoisin, mutta muutin 18 v. pois ja olen asunut sen jälkeen täällä Etelä-Suomessa. Mikkeli on ihan kiva paikka vierailla, mutta piirit on pienet...

Paljon mahdollista =) Jäin koska täällä on perhe ja ystävät ja miä olen sellanen koti-ihminen, en yhtään tykkää reissailla ympäriinsä. Kyllä se aina välillä tulee mieleen että olis kiva nähdä muutakin mutta en vakavasti oo harkinnu muuttavani pois ikinä. Piirit on pienet, se on totta. Porukka tuntuu tietävän siun asiat paremmin kun siä ite tiiät :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
voi siellä kerran vuoteen pistäytyä :saint: sukuloimassa..työt on kai aika kivenalla,ainakin palvelualalla..Joku tossa ehdotti Savonlinnaa,vielä kuolleempi paikka :D

Savolinna on yksi suomen kauneimmista kaupungeista kesällä, ellei kaunein.
Ja miten luokitellaan hiljainen? Ei sielä hiljaista ole. Vai pitääkö sitä olla hälinää kuin lontoossa?
Mikkelissä on kaupungin asiat ihan päin honkia ja mäntyjä. En suosittele.

Yhteistyössä