Mitä mieltä miehestä joka on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mieheni mun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä aika kummallista jos pitää 14 senttistä munaa pienenä vaikka se olis erektios. Vallan mainiosti onnistuu todella hyvä seksi tuon kokoosella.

Koko katkarapu ku kulli on seisokis niin se todellaki on pieni.

• Tykkää
Reactions: Katylina
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava;2744320Mun mielestä aika kummallista jos pitää 14 senttistä 4:
munaa pienenä vaikka se olis erektios. Vallan mainiosti onnistuu todella hyvä seksi tuon kokoosella.

Koko katkarapu ku kulli on seisokis niin se todellaki on pieni.

Suomessa on paljon naisia joilla on niiiin löysä alapää että alle 20 cm ei tunnu missään

[QUOTE="Maija";27443259]Näiden liki 10 vuoden aikana ei ole tullut mitattua miehen vehkeitä levossa eikä jäykkänä. Olen ilmeisesti poikkeava :D[/QUOTE]

Olet todella poikkeava koska palstan kaikki naiset tietävät sentilleen miestensä kalujen koot

Alkuperäinen kirjoittaja kyse siitä että;27443215:
Suomessa on paljon naisia joilla on niiiin löysä alapää että alle 20 cm ei tunnu missään

No kyllä pitää olla aika löysä jos ei tuota pienempi tunnu...

Muoks. paitti että ei se pituus pelkästään. Kyllä sillä paksuudellaki on merkitystä. Joku 20cm pitkä "lyijykynä" niin ei hyvä juttu... Mutta ei sen kullin tarvitte mikää metrinen halko olla, että tuntuu.

Viimeksi muokattu:
Vähän rotevampi sais olla noin pitkäks, mut viimesin mitta on just hyvä.. ;P Mun miehellä on reilu 15 ja kyllä etenkin joissain asennoissa tuntuu "pääsevän liian syvälle".. Kokemusta on kyllä monen mittaisista ja se, mikä ei oikeen tuntunu miltään, oli se 5cm, eli vissiin just se katkarapu.. XD

Hieman liian painava mun makuun, mutta muut mitat ihan hyviä. :)

Oma mieheni on tietenkin se mieluisin ja hällä mitat 185\78 ja n.18cm ja halk. 5,5... Hieman lyhyempi sais penis olla, kun sattuu joissain asennoissa.

Yhteistyössä