Mitä mieltä miehen toiminnasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelyä

Vieras
Meidän piti lähtee just reissuun ja mies ilmoittaakin, et hänen täytyy käydä työpaikalla. Mä sanoin siihen, et mennään kaikki yhdessä, koska työpaikka on matkan varrella. Mutta eipä miehelle käynyt ja lähti. Miehen työpaikalle on matkaa 30km / suunta.
Mies muutenkin haluaa paljon mennä yksin joka paikkaan ja mä saan aina ottaa pienet lapset mukaani

Mieheni pelkää menettävänsä "arvovaltansa" jos raahaa joka paikkaan ja etenkin työporukan nähtäville perheensä ! Jotenkin häntä nolottaa esitellä meidät työkavereilleen esim. kaupassa, samapa tuo mulle on kun en heitä kovin usein näe !

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemuksesta sanoisin:
Mieheni pelkää menettävänsä "arvovaltansa" jos raahaa joka paikkaan ja etenkin työporukan nähtäville perheensä ! Jotenkin häntä nolottaa esitellä meidät työkavereilleen esim. kaupassa, samapa tuo mulle on kun en heitä kovin usein näe !
Mä en haluaisi olla miehen kanssa, joka häpee mua ja lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Se nyt meni käymään töissä ilman teitä, jos se vaikka ei tiedä kauanko sillä menee, eikä halua istuttaa teitä autossa? Mikä tässä nyt on ongelma, EI MIKÄÄN?

No kun tällaisia sattuu useinkin. Ja meidän ei olisi tarvinnut istua autossa, koska työpaikalla on myös paljon mun tuttuja. Lapsillekin toimintaa olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelyä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Se nyt meni käymään töissä ilman teitä, jos se vaikka ei tiedä kauanko sillä menee, eikä halua istuttaa teitä autossa? Mikä tässä nyt on ongelma, EI MIKÄÄN?

No kun tällaisia sattuu useinkin. Ja meidän ei olisi tarvinnut istua autossa, koska työpaikalla on myös paljon mun tuttuja. Lapsillekin toimintaa olisi.

Jaa no sitten, ajattelin et jos tää on yksittäinen tapaus. Kysy mieheltäs,

ap.Kysyppäs mieheltäsi ihan suoraan mikä mättää ? Ja sekin onko sillä joku nainen ja salaako hän jotain sinulta ? Hän on miehesi ja osaa vastata jos haluaa.Mutta minusta ei ihan normi käytöstä.Jos ei perhettään voi ottaa mihinkään mukaan edes kauppaan :headwall: outoa

Miehen mielestä määräilen häntä, kun pyydän häntä edes joskus olemaan kotona. Ei ne työt voi niin perkeleen tärkeitä olla, et niitä pitäis aina tehdä.
Tällaista ei aina ole ollut. Kun toinen lapsi syntyi 1 v sitten, miehellä on ollut yhtäkkiä yllättävän paljon ylitöitä yms.

Yhteistyössä