Mitä mieltä miehen lahjoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kysyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kysyjä"

Vieras
Kauhea joulustressi pukkaa päälle ja epävarma fiilis miehelle ostetuista lahjoista, joten rehellisiä mielipiteitä kaipaisin. Ostin miehelle löylykiulun ja -kauhan, sellaisen saunatuopin, joka laitetaan pakastimeen muutamaksi tunniksi ja sitten juodaan kylmää olutta tms, Bosen kuulokkeet ja hieromakäden (jossa pyöriviä palluroita ehkä 5kpl) sekä yhteiseksi Isäntä vs. Emäntä-pelin. Mitä mieltä olette, onko riittävästi vai ostanko vielä jotain? Saunaan siksi muutama juttu, koska ollaan muuttamassa saunalliseen asuntoon helmikuun alussa. Kiitos vastaajille ja hyvää joulua! :)

No on mun mielestä tarpeeksi. Minä oon ostanu miehelle tuoksun ja kalsarit =D Saa riittää! Ei meillä kyllä muutenkaan ole ollut tapana lahjoa toista ihan älyttömästi. On yhteiset rahat niin tuntuu jotenkin hassulta ostaa niillä toiselle... Ennemmin sit kumpikin ostaa itselleen mitä (oikeasti) tarvitsee =)

Kuulostaa hyvältä, itse ostin vain suuren iskelmätoivelaulukirjan ja vihreitä kuulia. Molemmista tykkää takuulla =)

Itse saan kylpytakin ja suuuren kattilan ( juu juu käytännöllinen ja tylsä toi kattila, mutta mun toive ja tiedän et saan sellasen ). Mun mies ei tykkää ostaa mitään turhaa vaan aina tarpeellista. Viime vuonna tosin sain tatuointilahjakortin ku sitä niin kovasti kovasti toivoin =)

Jos multa kysytään, niin kuulostaa ihan hölmöltä tollainen.
Tänä vuonna ostin miehelleni: en mitään.
Tänä vuonna mieheni ostaa mulle: ei mitään.
Tämä on todellakin paras ja mitä toimivin konsti. Ei tarvi ostella kaikenmaailman romuja ja miettiä, riittääkö lahjat.

Yhteistyössä