mitä mieltä meidän elämästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa vieras

Vieras
tuntuu että tässä avioliitossa ei ole enää mitään järkeä tai syytä ylipäätään jatkaa...
Mies maatalouslomittaja, töissä aamusta n. klo 6-10 ja illalla 16-20, vaihtelee tosin paljonkin.
Minä kotona työttömänä, olen hakenut töitä, nytkin odotan parista paikasta tietoa.
Lapsia kaksi, molemmat koululaisia.
Toki kun olen kotona niin teen kotityöt. Mies TODELLA ulkona meidän arjesta, ei tee mitään kotitöitä. Olin kipeenä ja mies joutui käymään kaupassa -siis siitä ei meinannu tulla mitään, samoin silloin ruuanlaitto oli aikalailla ylivoimainen tehtävä.
Riitelemme koko ajan jostakin, emme puhu mistään, minä puhuisin, mutta mies ei haluu.
Miehellä pinna tiukalla, huutaa lapsille ihan aiheetta, niin lasten kanssa ei vietä aikaa.
Olen kysynyt miksi on kiukkuinen, tai pinna tiukalla, niin vastaus ei ole.

[QUOTE="vieras";28349182]Harrastakaa seksiä.[/QUOTE]

Jaa, kenen kanssa, miestäni ei asia kiinnosta....
Jos työpäivä, menee nukkuun ennen minua jos vapaapäivä niin valvoo telkkarin ääressä.

On varmaan rakastellut lehmää ja nyt potee huonoa omatuntoa asiasta. Jostain kuulin että moni lomittaja rakastelee lehmää kun saa rauhassa olla navetassa ja isäntä ei näe. Siinä himo herää ja myöhemmin kaduttaa. Lehmästä voi saada esim tulehduksen siittimeen jos ei käytä kondomia, joka monella unohtuu kiimassa. Hävettää tunnustaa perheelle saaneensa taudin lehmän rakastelusta ja kivulias tulehdus kiristää pinnaa.

Ota asia avoimin mielin miehen kanssa puheeksi, kerro että ymmärrät miehen halut ja annat anteeksi. Yhdessä on helpompi mennä lääkäriinkiin saamaan apua tulehdukseen.

Seksiä, lepoa, yhdessäoloa. Älkää heittäkö stressin takaia elämää hukkaan. Käpertykää sohvalle tai mene miehesi kanssa pellolle. Tutustu hänen askareisiinsa!
Jos miehesi ei tätä ymmärrä, sinuna lähtisin lätkimään sieltä pellolta ihmisten ilmoille elämään.

Ja tämä oli sitten hyväntahtoisesti sanottu :)

ehkä mies ei voi hyvin, joten ei jaksa eikä kiinnosta mikään... en tiedä mitä voisit tehdä, että tilanne olisi parempi...no rukoilla aina voit.

Avioero ei ole mikään ratkaisu! ole kärsivällinen ja tarjoa sinun apuasi. Hakekaa ulkopuolinen apua myös.

Voimia!

Joskus ollut parempiakin vaiheita, mutta nyt tuntuu että ARGH!
Mies oli kuntoutukses pari viikkoa ja pakko myöntää, meidän elämään se vaikutti siten että meillä oli mukava viikko.

Yhteistyössä