Mitä mieltä, jos tukia saavilla on paljon kaunokirjalliasuutta, kirjoittaa runoja, puhuu teatterista jne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sivustaseurannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kirjasto on vielä ilmainen ja kirjoja saa käytettynä halvalla, joskus joku lahjoittaa ilmaiseksikin. Meillä on ollut useampaan kertaan rappukäytävässä laatikko, mihin joku on jättänyt otettavaksi kirjoja, viimeksi oli hammaslääkärin odotushuoneessa nippu kirjoja lapun kanssa, että saa ottaa.

Runojen kirjoitus on nyt varmaan yksi halvimmista harrastuksista, mitä löytyy. Moniin museoihin pääsee ilmaiseksi ilmaisella veikkauskortilla. Teatteriinkin voi saada lippuja ilmaiseksi, täällä jaeltiin viime keväänä jossain kulttuuritapahtumassa kauppakeskuksessa, ei vaan sattunut sopimaan se ajankohta, miksi niitä olisi saanut, samaten sanomalehden kestotilaajille on aika ajoin ilmaislippuja tarjolla eri juttuihin, kunhan kuuluu nopeimpien joukkoon. Siitä tieten voisi keskustella kuuluuko sanomalehden tilaus ylimääräiseen luksukseen ja kulttuuriin :laugh:

Olen myös kateellinen urheilullisen vartalon omaaville köyhille, sen pitäisi olla ehdottomasti vain rikkauden oikeus. Mitäs ap tähän tuumaat: Ostin tänään kirppikseltä kengät, ja en ole köyhä.

Olen myös kateellinen urheilullisen vartalon omaaville köyhille, sen pitäisi olla ehdottomasti vain rikkauden oikeus. Mitäs ap tähän tuumaat: Ostin tänään kirppikseltä kengät, ja en ole köyhä.

Hmm, tuo on vähän kakspiippunen juttu. Toisaalta kirppikset ovat nyt aika muodikkaita, ja etenkin jos ostit vintage-kirppikseltä, niin tosi jees. Mutta noin muuten on tietysti tosi kurjaa, kun tällaiset kirppis-muodit sekottavat pakkaa eli sosiaalista koordistoa.

Olen ihan samaa mieltä tuosta vartaloasiasta. Urheilullinen vartalo on aina paremman näköinen ja silloin näyttää helpommin myös hyvinvoivalta ja varakkaalta. Kyllä toki todellinen varakkuus ja korkea yhteiskunnallinen status puskee läpi läskinkin alta, mutta joidenkin silmä ei enää ole niin harjaantunut sitä näkemään. Esim. minun yksi naapurini on toimeentulotuen saaja ja näyttää paljon paremmalta kuin minä, ja kyllähän se hiukan väärin on, kun itse kuitenkin maksan hänenkin kroppansa ylläpidon ja itse leviän vuosi vuodelta enemmän.

...eiku...

Yhteistyössä