mitä mieltä ja kommentteja kiitos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja celia81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

celia81

Jäsen
31.07.2009
367
0
16
kun oon ajatellut tässä jossain vaiheessa kun poika (4kk) kasvaa, hakea työtä yksityisestä perheestä lastenhoitajana, niin että ottaisin oman pojan hoitokaveriksi. näin ollen saisin itse hoitaa poikaa joka kuitenkin saisi seuraa ja mä saisin tehä työtä. saisin viel oman kotihoidon tuenkin.
koulutukselta olen sosionomi-lto ja työskennellyt aiemmin pienten lasten pk.ryhmässä.

missä vaiheessa kannattaisi yrittää hakea tällasta työtä (pojan ikä?) ja palkkaisitko itse minut näillä tiedoin?

Minä otin meille lapsia hoitoon eli olin yksityinen lastenhoitaja jolla oli kanssa oma lapsi mukana hoitamassa.Lapsi oli tuolloin melkein 3v.Aikaisemminkin jo sitä mietin mutta en vielä sitten halunnut aloittaa töitä.

Mä ottaisin sut kyllä! :) Ois paljon helpompaa, kun tulis kotiin, niin ei tarvis lapsia kuskailla. Mut vielä on ehkä omasi liian pieni ja tarvitsee paljon hoitoa. Aikaa menee varmaan myös imettäessä. Ehkä sitten, kun on imetys loppunut ja vauva jo itsenäisempi leikeissään. Joitakin vanhempia voi ehkä epäilyttää, että omat lapset jäisivät paitsioon, kun hoitaja päähuomio on omassa lapsessa. Ehkä, en tiedä...ei minua kuitenkaan ainakaan.

niin en vielä ryhtyiskään, mutta ehkä ensi vuoden syksyllä. ja huomiosta oman lapsen kohdalla, töissä antaisin huomioo kyllä yhtä paljon kaikille lapsille, kotona sit ektrahuomioo omalle. eihän sitä työtä muuten voikaan tehä. positiivisia kokemuksia itellä, kun oma äiti on hoitaja. aina kohteli mua ja hoitolapsia samanlailla, ehkä oli mulle ankarampikin.. :)

Yhteistyössä