Mitä mieltä? (huutis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Myin kerran päällä olleen, lapsen hyvää merkkiä olevan juhlavaatteen. Hinta 1/5 siitä, jonka itse maksoin uutena. Itse en ollut tätä ikinä pessyt, koska ei ollut likainen.

Ostaja otti yhteyttä, että vaatteessa oli pieni rasvatahra. Itse en ollut huomannut mitään tahroja. Tahra ei hänen pesussaan lähtenyt pois.

Jos tahra olikin tullut heti hänen käytössään ja nyt juhlat juhlittuaan koittaa vain saada vaatteen palautettua?

Miten sinä toimisit? Nyt mekko on kuitenkin jo pestykin ja lähti sinne pesemättömänä, uudenveroisena.

No joo.. Pahoittelisin ja pyytäisin kuvaa tahrasta.

Edit. Jotta siis tietäisin että missä on ja millainen mahdollisuus on että olisi jäänyt itseltä huomaamatta, tyyliin keskellä rinnuksia, niin en usko että en olis huomannu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
No joo.. Pahoittelisin ja pyytäisin kuvaa tahrasta.

Näin teinkin. Sain kuvan. En ole tahraa mielestäni ennen nähnyt. Toki, on se voinut jäädä huomaamattakin. Ostaja haluaa perua kaupat. Jos en peru, saan varmasti negaa. Vaikeaa..

Kauan siitä on kun on tuotteen saanut?Jos ei ole heti siitä ilmoittanut niin minusta ei ole oikeutettu saamaan rahoja takaisin.Sinä et voi tietää että onko jo käyttänyt itse sitä vai ei.

Näinhän se on, oliko miten iso tahra? Suostu vaikka rahojen osittaiseen palautukseen, eli ns. hyvitykseen, älä koko tuotteen palautukseen koska et voi olla varma oliko tahra siinä jo kun myit vaatteen ja tarkastit sen.

Kun laittaa vaatteen huutikseen, se pitää katsoa läpi todella tarkasti valoisassa. Ja kannattaa ottaa siitä kuvia. Silloin ei pitäisi tulla tuollaisia ylläreitä ja jos tulee niin voi ainakin kertoa, että on katsonut vaatteen tarkasti läpi ja ottanut kuvia.

Asian vierestä, kaikki lasten vaatteet PITÄÄ pestä ennen käyttöä, niitä pyöritellään vaikka minkälaisissa olosuhteissa, joissakin vaatteissa onneksi on tuollainen kehoituskin.

Ja tosiaan kuinka kauan tuote ehti olla ostajalla, kyllä ostajankin pitää tuote tarkastaa heti kun sen saa, turha siitä on jälkeenpäin valittaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ehti olla ostajalla vain pari päivää, alle viikon.

JOs ostaja oli kerta pessyt vaatteen niin ei ole sinun asiasi enää. Häenen olisi pitänyt heti tarkastaa vaate ja sitten infota sua asiasta. Pesun jälkeen on tuhra nurista.

Se käsitys mulla on , että ostaja on velvollinen tarkastamaan tuotteen kun sen saa eikä siitä enään sitten tartte nurista myöhemmin ja etenkään jos on jo pestykin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se käsitys mulla on , että ostaja on velvollinen tarkastamaan tuotteen kun sen saa eikä siitä enään sitten tartte nurista myöhemmin ja etenkään jos on jo pestykin.

Niin, aika naurettavaa alkaa tuollaista väittää, jos ei ole itse heti tuotetta tarkastanut.

Mä ostin kertaalleen vaatteen joka myynti-ilmoituksen mukaan oli siisti.

Vaatteessa kuitenkin oli tahra (vauvanruokaa) josta infosin myyjää. Otin myyjälle hänen pyynnöstään kuvan ja hän palautti osan rahoista. Vasta tämän jälkeen pesin vaatteen.

Yhteistyössä