Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Juu, mä just muokkasinkin tuota omaa kirjoitustani. Mua vaan risoo miten järjettömäksi tuo hääkouhotus on mennyt. Se pointti on tuntunut monella kadonneen täysin. Häiden kun kuuluu olla hääparin näköiset ja vieraat tulee juhlistamaan sitä hääparille tärkeää päivää. Ja silloin kun hääpari on onnellinen ja tunnelma on hyvä, niin se on aikalailla yks hailee mitä siellä häissä tarjoillaan.
Mä olen ollut yksissä häissä jossa tarjolla oli suolapähkinöitä ja sielläkin oli hauskaa.
Alkuperäinen kirjoittaja S:Vai hääparin näköiset häät. No eipä tarvi sitten paljon miettiä miltä ap. näyttää miehineen...
Alkuperäinen kirjoittaja Seera:Joku sanoi tunnelmallisista häistä... Minun tunnelma laskisi kylla kun nakisin ap:n ruoat edessani.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Seera:Joku sanoi tunnelmallisista häistä... Minun tunnelma laskisi kylla kun nakisin ap:n ruoat edessani.
Mä en vaan voi olla ajattelematta, että silloin sun tunnelman latistuminen olis ihan vaan sun oma ongelmasi. Kun tosiaan se päivän pääasia on se onnellinen hääpari, joka on vielä halunnut sut kanssaan juhlistamaan suurta päiväänsä. Niin ja nähneet vielä kovan vaivan tehden itse tarjottavat ruoat ja tarjoamalla vieläpä sitä sangen monipuolisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Pakko vielä lisätä että mä olen varmaan ihan täydellinen juntti. Mulle meinaan juhlavampaa ruokaa on just esim. paahtopaisti, erilaiset kalaruoat, salaatit yms.noutopöydästä. Ja voileipäkakkukin on mun mielestä juhlavampaa ruokaa, ainakaan meillä ei ole sitä arkisin tarjolla.
Mitä ihmettä ihmiset sitten oikeesti tarjoavat omissa häissään?
Alkuperäinen kirjoittaja What:Alkuperäinen kirjoittaja plörö:Näitä häämenuja kun lukee niin ei ihme että muutama vuosi sitten saatiin kehuja häämenustamme,olo oli kuin laivalla kuten vieraat asian ilmaisi![]()
Laivallahan on ihan paskat ruoat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:Alkuperäinen kirjoittaja What:Alkuperäinen kirjoittaja plörö:Näitä häämenuja kun lukee niin ei ihme että muutama vuosi sitten saatiin kehuja häämenustamme,olo oli kuin laivalla kuten vieraat asian ilmaisi![]()
Laivallahan on ihan paskat ruoat![]()
No riipuu millä laivalla..vieraamme ainakin kehui että oli sortia jos jonkin moista niin kasvis syöjälle kuin lihapitoiselle tai pelkällä kalallakin eläjälle
Me päätettiin jo heti alussa että ruuasta ei tingitä ja meillä ei mitään sopan härpäkekketä tarjoilla,tosin ei me laitettu rahankerjuu viestiä edes kutsuunkaan vaan sai tuoda mitä halusi 3 lapsen perheeseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja Seera:Joku sanoi tunnelmallisista häistä... Minun tunnelma laskisi kylla kun nakisin ap:n ruoat edessani.
No jaa, en sanoisi että tunnelma laskisi sillä häät on aina ihanat juhlat. Sen sijaan minusta tunnelman saa kyllä nousemaan jos tarjolla on herkullista, maukasta ja silmällekin hyvän näköistä ruokaa, sellaista josta ei näy päällepäin että on yritetty selvitä tarjoilusta mahdollisimman helpolla ja halvalla. Liian eksoottisia virityksiä ei tarvitse olla, mutta vähän parempaa ja erikoisempaa kuin tavallisissa illanistujaisissa. Ja vähempikin viina riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja Anteeksi:Valitan tai sanon ääneen mutta
ystäväni meni naimisiin lupasi kunnon ruokahäät,kokoajan valitti mikä olisi halvin ruoka ja laittoi hääkutsuunkin että toiveemme on saapuminen paikalle ja muistaminen lahjatiliämme ja lahjapöytää meillä ei ole joten kunnioitathan pyyntöämme
Kivahan se on 300 km kulkea kun luulee pääsevänsä ruokaihäihin vaan saakin jauhelihakeittoa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[. Ja miksi kermaperunat, kun ei ole mitään lämmintä ruokaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mun mielestä taas on välinpitämättömyyttä lapsia kohtaan olla tarjoilematta mitään vähemmän eksoottista. Kaikki lapset kun EI tykkää äyriäisistä ja simpukoista sun muista. Kuten ei aikuisetkaan. Jos taas lapsi tykkää niistä hienommista tarjoiluista, niin vallan mainiosti ja mielelläänkin syö niistä.
Mistä sä revit nuo äyriäiset tähän?
Monesti häämenu on just salaatteja, kaloja, lihaa jne ja jos lapselle ei muu uppoa kuin nakit, lihapullat ja ranskalaiset niin huh huh. Miksi lapselle moskaa ja aikuisille juhlaruokaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja x:Alkuperäinen kirjoittaja Seera:Joku sanoi tunnelmallisista häistä... Minun tunnelma laskisi kylla kun nakisin ap:n ruoat edessani.
No jaa, en sanoisi että tunnelma laskisi sillä häät on aina ihanat juhlat. Sen sijaan minusta tunnelman saa kyllä nousemaan jos tarjolla on herkullista, maukasta ja silmällekin hyvän näköistä ruokaa, sellaista josta ei näy päällepäin että on yritetty selvitä tarjoilusta mahdollisimman helpolla ja halvalla. Liian eksoottisia virityksiä ei tarvitse olla, mutta vähän parempaa ja erikoisempaa kuin tavallisissa illanistujaisissa. Ja vähempikin viina riittää.
En silti tajua, ruokana kalasoppaa ja lasi viiniä tai kaljaa.