V
vieras
Vieras
Mun mielestä ihan kivoja perusvaatteita mut jotenki alkaa jo kyllästyttää se Hello Kitty, aina vaan ne samat printit huppareissa ja t-paidoissa :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:mua vaan rupes pikkasen naurattaan sen naisen ILME niissä alkusivuilla muistaakseni 12-15, on niin OMITUISESTI suu törröllään!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:Kun tilaatte vaatteita tuollaisella minimihinnalla, mietittekö kenen selkänahasta ne revitään?
Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:Kun tilaatte vaatteita tuollaisella minimihinnalla, mietittekö kenen selkänahasta ne revitään?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:mua vaan rupes pikkasen naurattaan sen naisen ILME niissä alkusivuilla muistaakseni 12-15, on niin OMITUISESTI suu törröllään!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:Eihän nykyään ketään näköjään kiinnosta mitkään eettiset ja moraaliset arvot.
Kaikki tänne mulle heti halvalla!
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:Eihän nykyään ketään näköjään kiinnosta mitkään eettiset ja moraaliset arvot.
Täytyy sanoa, että minä välitän. Lapsityövoima, tai vaikka aikuisriistotyövoima... se on kamalaa.
Mut oikeesti se on ihan sama, ostatko henkkamaukkaa, lindexiä, anttilaa, tai jotain me and i:ta... siellä ne on kaikki tehty.
Yritäppäs löytää normikaupoista vaate, jossa ei lue Made in Bangladesh. >Kun löydät, kerro mullekkin, mistä löysit!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muakin rupee pikkuhiljaa tympäsee se ainainen Hello kitty, varsinkin kun tyttö on vasta siirtymässä isompiin 86cm... vauvapuolella kun on sentään viel ollut edes vähän jotain muutakin. Yks mikä kans ottaa päähän on se et koko ajan tuntuu olevan pojille vähemmän semmosia kuvioita mitä halusin... mä kun en haluu viel tuolle 4v:lle ostaa spidermania, star trekiä ym sellasia mitkä miellän isojen poikien kuviksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:Eihän nykyään ketään näköjään kiinnosta mitkään eettiset ja moraaliset arvot.
Täytyy sanoa, että minä välitän. Lapsityövoima, tai vaikka aikuisriistotyövoima... se on kamalaa.
Mut oikeesti se on ihan sama, ostatko henkkamaukkaa, lindexiä, anttilaa, tai jotain me and i:ta... siellä ne on kaikki tehty.
Yritäppäs löytää normikaupoista vaate, jossa ei lue Made in Bangladesh. >Kun löydät, kerro mullekkin, mistä löysit!
Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:Eihän nykyään ketään näköjään kiinnosta mitkään eettiset ja moraaliset arvot.
Useasta kaupasta löytyy vaatteita, jotka on sentään tehty Euroopassa. Varsinkin jos on valmis maksamaan enemmän kuin 5e rätistä. Kuluttajat voisivat äänestää jaloillaan valikoimaa, mutta nykyaikana kuluttajat vain juoksevat massatuotannon perässä.
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:Kun tilaatte vaatteita tuollaisella minimihinnalla, mietittekö kenen selkänahasta ne revitään?
No ei kiinnosta!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin ja halvan hinnan.. senhän takia sitä tuotantoa on siirretty pois euroopasta..
Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin ja halvan hinnan.. senhän takia sitä tuotantoa on siirretty pois euroopasta..
No sen takia mä kuulutankin kuluttajien vastuuta. Ei pitäisi olla liian ahneita ja miettiä vain omaa napaansa.