Mitä mieltä Easy diet pussien eri mauista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fff

Vieras
Mitä kaikkia olette maistaneet ja miten uppoaa? Jos olette olleet tai olette kuurilla niin mikä on lähtöpainonne/pituutenne ja paljon olette laihtuneet sekä kauan aiotte olla kuurilla.

Minä pelaan vähän varman päälle eli olen ostanut sellasia mistä ihmisillä ei ole niin pahaa sanottavaa eli kanakeittoa, parsakeittoa ja mansikka(smoothieta?), myös löytyy jonkin verran tuota kookoskana-keittoa. En ajatellut ostaa vadelmasuklaata, tomaattikeittoa tai kalakeittoa.

Mitäs kusetusta se muka on? Itse parasta aikaa kuurilla ja 7kg lähtenyt 13 päivässä ja olo on mitä mainioin. Jatkan täydellä teholla niin kauan että 10kg on lähtenyt... Minulle ainoa tapa laihduttaa eli olen ilmeisesti niin heikko ihminen että muuten laihdutus ei onnistu. Olen laihduttanut ennenkin samalla tapaa 14 kg (joista takaisin on tullut parin vuoden aikana 3kg).

Mulle mieluisat maut ovat kanaversiot ja kala sekä sieni. Parsaa en pystynyt syömään eikä ne makeatkaan mene alas...

olen ap ja haluisintietää sinultakinsen lähtöpainon..ilmeisesti olit kuitenkin selvästi ylipainonen jos laihdut jopa 13 kiloa. Itselläni tilanne on tällä hetkellä 159/64 ja aion olla 3 viikkoa kuurilla. Toivon että laihtuisin ainakin 58 kiloon, uskotteko että olisi mahdollista? Eli 6 kilon laihdutus 3 viikossa :)

Yhteistyössä