mitä mieltä äippäpakkauksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

viivi

Jäsen
25.05.2004
863
0
16
Mitä mieltä ootte olleet tämän vuoden äitiyspakkauksesta? mun mielestä se haalari on jotenkin ihan ihmeen värinen, mutta muuten vaatteet on tosi lutusia! sain esikoisen kuukausi sitten, joten ei sille haalarille vielä ole ollutkaan käyttöä... :hug:

mä en kyllä tän vuoden pakkausta oo nähny mutta oon kuullu että se on aika samanlainen ku viimevuodenkin, joka oli kans aikasta jännä..
no, retro on muotia, mut pitääkö vauvatkin pukea niihin väriyhdistelmiin? paljon hyvää, mut sit just haalari, vanupuku ja parit potkarit oli todella hämmästytävän näkösiä, eikä mitenkään positiivisesa mielessä.

no käykää tytöt nyt kattoon ihmeessä:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?openDocument

mulle kelpaa, tosin joo haalari jää varmaan käyttämäti ,mut toivotaan että tulee taas joku keräys..vauvakassi tj joka keräis nuita pois joku jossain köyhässä maassa ois varmaan onnissaan...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 22:18 minja87 kirjoitti:
no käykää tytöt nyt kattoon ihmeessä:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?openDocument

mulle kelpaa, tosin joo haalari jää varmaan käyttämäti ,mut toivotaan että tulee taas joku keräys..vauvakassi tj joka keräis nuita pois joku jossain köyhässä maassa ois varmaan onnissaan...

no nyt tuli hieman valaistusta asiaan! joo, onhan se aika paljon samanlainen ku viimevuonna, mut tossa ei ollu enää muuta pahaa ku toppapuku. ja ne vanusukat ja tumput oli ihanat!!

Ihana on :)
Nuo puolipotkuhousut ovat ihan uutta pakkauksessa. Omassa pakkauksessani jonka sain viime syksynä (04 pakkaus) ei ainakaan ollut... Aatelkaa kuin jossain kehitysmaassa ne äidit pyörtyis jos sais tuollaisen pakkauksen! Olkaamme kiitollisia Suomen oloihin :)

siis toi on paljon parempi kun viimevuoden..toppapuvusta en pidä mutta edellisissä ei ole ollu puolpotkareita ym..olkaa nyt hyvät ihmiset kiitollisii että saatte noinkin laadukkaan äippäpakkauksen.. ;) ja aika saman laisii värejä oli viimevuonakin..ehkä hieman "rohkeemmpii" kuiseja nyt mutta ajat muuttuu

-mamma20 ja poika9kk-

Kyllä mä pakkauksen ottaisin vaikka viimevuoden pakkaus onkin jo...Sopii ehkä hieman paremmin pojalle, mutta tietysti parempihan se vihree ja sininen on molemmille kun jos ois vaalean punainen pakkaus... :D

Mielestäni tämä uusi äitiyspakkaus on kivempi kuin edellinen (itse sain edellisen..) Mutta edellisessä pakkauksessa toppapuku oli kyllä ihanampi kuin tässä uudessa. Tässä uudessa taas on aivan ihana makuupussi, pussilakanat sekä itse pidän erittäin paljon noista puolipotkareista.
Nyt kun odotellaan tässä toista syntyväksi joulukuun alussa niin ollaan ajateltu että ei oteta pakkausta kun on kerääntynyt ihan hirveästi vaatteita, joten lisää ei tarvita. Ja esikoiselta toppapuku jäi erinomaiseen kuntoon, melkein kuin uusi on. Ainoat asiat minkä takia tuon uuden pakkauksen ottaisin on peitto sekä liukuvoide :kieh: (..mut ne taitaa molemmat saada sillä sadallaneljälläkympillä ihan kaupastakin :D )

Äitiyspakkaus on mun mielestä upea, jos ei toppapukua nyt lasketa. Siis jopa kolmet puolipotkarit! Itse sain 2,5 vuotta sitten vain yhdet puolipotkarit äitiyspakkauksessa. Mulla oli siis se ÄP, jossa oli sellainen oliivinvihreä toppapuku. Liukuvoide ÄP:ssa on kyl jotain ihan uutta... ja outoa.. :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2005 klo 14:05 -Katja- kirjoitti:
Äitiyspakkaus on mun mielestä upea, jos ei toppapukua nyt lasketa. Siis jopa kolmet puolipotkarit! Itse sain 2,5 vuotta sitten vain yhdet puolipotkarit äitiyspakkauksessa. Mulla oli siis se ÄP, jossa oli sellainen oliivinvihreä toppapuku. Liukuvoide ÄP:ssa on kyl jotain ihan uutta... ja outoa.. :o

Miks niin outoa? Se on tarpeeseen monellekin. Äitikin voi harrastaa seksiä ja synnytyksen jälkeen paikat voi olla vielä kuivat ja arat!

no musta se on ihan hieno vaikka en ite sitä ookkaa saanu ainaki on tummempi värinen ku 2,5vuottasit ku mun tyttö synty se haalari oli valko/kellertävä(pissanvärinen) suoraansanottuna ja onnex olkoo vauvasta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 23:23 jenni87 kirjoitti:
Ihana on :)
Nuo puolipotkuhousut ovat ihan uutta pakkauksessa. Omassa pakkauksessani jonka sain viime syksynä (04 pakkaus) ei ainakaan ollut... Aatelkaa kuin jossain kehitysmaassa ne äidit pyörtyis jos sais tuollaisen pakkauksen! Olkaamme kiitollisia Suomen oloihin :)

tuli tuosta mieleen,mulla on paljon pieniä lasten vaatteita mitä en tarvi (säästän vain kummeiltä,mummoilta ym.saadut vaatteet joilla on tunne arvoa). Niin minkä kautta niitä pystyisi lähettämään joihinkin köyhiin maihin?

Ja tuo äitiyspakkaus on mun mielestä aika poikamainen,mutta todella söpö :D muistan kun itse sain sen aikonaan...olin ihan mielissään :)

Mun mielestä koko pakkaus on hyvä, ihanat värit ja silleen. Tietysti toppahaalari olisi voinut olla iloisemman värinen, mutta eiköhän sekin kokonaisuus piristy sillä toppalakilla ja iloisilla tumpuilla ja kengillä... Tosin ei haalarikaan meillä ole käytössä ollut, koska tyttö syntyi viime kuussa, mutta onneksi on niin suuri että mahtuu kyllä talvella. Eipä paljon kannata pakkausta ottaa rahana, paitsi jos on jo paljon vauvalle vaatteita.... Sillä rahalla, mikä saa jos ei pakkausta halua, niin ei saa lähellekään niitä mitä pakkauksesta löytyy... Ja vaatteet (ja muutkin) pakkauksessa on laadukkaita, "harmittaa" nyt jo kun ne jää pian jo pieneksi...

Yhteistyössä