Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 22:18 minja87 kirjoitti:no käykää tytöt nyt kattoon ihmeessä:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH?openDocument
mulle kelpaa, tosin joo haalari jää varmaan käyttämäti ,mut toivotaan että tulee taas joku keräys..vauvakassi tj joka keräis nuita pois joku jossain köyhässä maassa ois varmaan onnissaan...
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2005 klo 14:05 -Katja- kirjoitti:Äitiyspakkaus on mun mielestä upea, jos ei toppapukua nyt lasketa. Siis jopa kolmet puolipotkarit! Itse sain 2,5 vuotta sitten vain yhdet puolipotkarit äitiyspakkauksessa. Mulla oli siis se ÄP, jossa oli sellainen oliivinvihreä toppapuku. Liukuvoide ÄP:ssa on kyl jotain ihan uutta... ja outoa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 23:23 jenni87 kirjoitti:Ihana on![]()
Nuo puolipotkuhousut ovat ihan uutta pakkauksessa. Omassa pakkauksessani jonka sain viime syksynä (04 pakkaus) ei ainakaan ollut... Aatelkaa kuin jossain kehitysmaassa ne äidit pyörtyis jos sais tuollaisen pakkauksen! Olkaamme kiitollisia Suomen oloihin![]()