Mitä mieltä äidistä joka kyselee kuulumisia vain sähköpostin välityksellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Asutaan samassa kaupungissa.Minä olen se joka harvoin soittaa,mutta äitini ei oikeastaan koskaan.Tuntuu hieman pahalta.
Aina vaan sähköpostilla kyselee kuulumisia.Eikä kyllä koskaan kutsu edes käymään.Toki kun joskus käydään,niin ovat niin pirteitä ja iloisia.
Mieheni vanhemmat ovat taas toista maata,soittelee kuulumisia ja käydään usein kylässä.Tulee ihan selllainen fiilis,että meistä välitetään.

Mun mielestä jos vaan tälleen netin välityksellä kuulumisia kyselee,niin ei oo oikeeta välittämistä!!!!Eikä silloin tarvii tietääkään mitä oikeasti kuuluu.Nyyh!

Se on sitten suurin piirtein sama peli kuin meillä. Nähdään joskus ja jouluna, välimatkaa 2 km, soitetaan ehkä pari x kuussa ja silloinkin mamma tilittää omia ongelmiaan, kuulumisia ei kysy koskaan.

No eihän se varmaan mukavaa ole. Oletko koskaan kysynyt, että miks ei soittele? Meillä jos mä soitan niin äiti/isä sanoo, että katkaistaan puhelu ja ne soittaa mullepäin, ettei mene mun piikkiin. Näettekö sit usein?

en tiedä. ei mun mielestäni kuulosta pahalta tuo sähköpostin välityksellä kuulumisten vaihto. minäkin tykkään enemmän sähköpostista kuin puhelimen käytöstä.
ja varmasti ovat iloisia käynneistänne, vaikka eivät varsinaisesti kutsukaan. ei meilläkään vanhemmille kutsuta. me vain ilmoitamme ja kysymme sopiiko tulla.

En tiiä,tämmöiseksi tää on mennyt sen jälkeen kun netti tuli hankittua.Voisin sanoa että äiti ei ole soittanut mulle vuoteen.Nytkin kun on ollut ongelmia yksityisasioissa ja kerroinkin hänelle sähköpostilla kun kyseli kuulumisia,niin ei siltikään vaivaudu soittamaan yms.
Ei tekis enää mieli edes vastata koko sähköposteihin.

Nähdään ehkä n.4kk välein.Aika harvoin.Olen joskus aikoinaan sanonut että ois kiva kun hänkin soittais mulle päin.Jonkun aikaa soittelikin,mutta nyt jo useamman vuoden mennyt näin.

Onpa kurjaa :hug: Josko hän ajattelisi että puhelu voisi sinua jotenkin häiritä tai jos hänen on vaikeaa jutella kanssasi, kirjoittaminen käy helpommin? Voisiko olla myös mahdollista ,että hän myös miettii mikset itse useammin soita?
Itse soittelen isäni kanssa puolin ja toisin liki viikottain.

Aika lyhyitä sähköposteja hän kirjoittelee.Ja enimmäkseen säästä kirjoittelee.On mullakin onneksi isä,joka soittaa joka viikko ja kyselee käymään.Isä ja äiti ovat siis eronnut,En tiiä,sitä vaan huomaa että erkaantuu enempi toisesta,kun ei voi muulla tavoin yhteyttä pitää.

Yhteistyössä