Mitä mieltä 2min yhdynnöistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kaarina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ei kyllä varmaan ikinä ole ollut noin lyhytkestoista..perus varmaan 15-20min..on toki välillä pika sessioita mutta nekin väh. 5-10min.. Toi 2-3min olis mulle kyllä ihan liian lyhyt aika edes päästä siihen moodiin että saisin orgasmin.

No suurin merkitys on silä mitä tapahtuu ennen tuota lyhyttä yhdyntää (ja joskus jälkeen).
Minua ei haittaa vaikka koko yhdyntä puuttuis, kunhan meillä olisi kivaa seksiä :p
Harvemmin esim naisilla keskenäänkään yhdyntää on, mutta hyvää seksiä kuitenkin.

Eihän tuossa ajassa ehtisi mitenkään pääsemään mukaan.

Meillä kestää vähintään puoli tuntia, mutta meillä onkin rakastelua, eikä pelkkää nylkytystä.

[QUOTE="Henna";29494748]Eihän tuossa ajassa ehtisi mitenkään pääsemään mukaan.

Meillä kestää vähintään puoli tuntia, mutta meillä onkin rakastelua, eikä pelkkää nylkytystä.[/QUOTE]

Ainoot ihmiset mitkä kutsuu panemista rakasteluksi on ne ihmiset jotka ei ole ikinä saanu kunnolla munaa, niin että tuntuu.

[QUOTE="Kaarina";29494706]Yleisin yhdynnän kesto tutkimusten mukaan on 2-3 minuuttia. Onko teilä tuollai?

Mitä mieltä miehestä joka ruiskuttaa 2minuutin kohdalla?[/QUOTE]

Normisettiä!

[QUOTE="Henna";29494748]Eihän tuossa ajassa ehtisi mitenkään pääsemään mukaan.

Meillä kestää vähintään puoli tuntia, mutta meillä onkin rakastelua, eikä pelkkää nylkytystä.[/QUOTE]

Miten niin ei pääse mukaan?! Mä kyllä saan joka kerta vaikka meillä kestää se yhdyntä sen minuutin korkeintaa..

Alkuperäinen kirjoittaja äöpo;29494781:
Ainoot ihmiset mitkä kutsuu panemista rakasteluksi on ne ihmiset jotka ei ole ikinä saanu kunnolla munaa, niin että tuntuu.

Olen saanut montakin kertaa, niin että tuntuu, mutta liika on liikaa. En pidä kivusta. Rakastelu, jossa vaihtelee hellyys ja kiihkeys on parasta, pelkästä jumputuksesta en saa mitään irti.

Yhteistyössä