Mitä mieltä jos nainen elättää miehen ja perheen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ajattelin tämän niin, että miehellä olis pienempi palkka. Sillä ei olis mun mielestä mitään merkitystä, kunhan vaan raha virtaa.

Mutta siis jos mies ei hae töitä ja makaa vain sohvalla, niin juu, ei olis munkaan mies :)

Riippuu siitä, mitä mies kotona tekee.

Jos se olisi sellainen kuin mun tutun mies, joka vaan juo kaljaa, ei hoida lapsia (lapset joka päivä päiväkodissa 9 h, iskä kotona, isi ei edes vie tai hae vaan vaimo joutuu tekemään senkin), ei siivoa, juoksee illat pitkät ties missä ja nukkuu päivät....en katselisi sekuntiakaan.

Jos mies taas hoitaisi lapsia ja kotia, niin asia olisi ihan ok :)

Mä olen ollut se työssäkäyvä osapuoli meidän suhteessa, tosin lapsia meillä ei vielä silloin ollut. Eli kävin töissä, mies opiskeli suomen kielen kurssilla, ja koska mun tulot oli suuremmat, oli mun velvollisuus myös maksaa enemmän.

Se on ok. Kunhan mies hoitaa kodin sillä välin ku nainen on töissä. Jos kykenee, ettei oo sairas tai muuten työkyvytön.

Jos mun mies menettäis työkykynsä, ettei vois nykyistä työtä tehä, eikä sais muutakaan työtä, kyllä mä tekisin kaikkeni että ite saisin töitä ja sitä kautta maksaa meidän elämistä ja kotia.

mun ukko oli vuos sitten 4kk hoitovapaalla ja mä töissä, saattaa käydä niin myös nyt kakkosen jälkeen.
että mikäs siinä jos kummallekin osapuolelle järjestely sopii ja ei käy ukon itsetunnolle ;)

mutta mitään patalaiskaa kotona makaavaa ukkoa en kattelis kyl hetkeäkään...

Yhteistyössä