Syö pääsääntöisesti mahdollisimman puhtaista raaka-aineista valmistettua ravintorikasta ruokaa, juo paljon vettä ja on liikunnallinen.
Liikunnallisella en tarkoita sitä, että täytyisi hirveästi harrastaa jotain vaan sellaista aktiivista elämäntapaa.
Jotenkin liitän "terveellisiin elämäntapoihin" myös positiivisuuden.
Terveitä elämäntapoja ei vesitä satunnainen juominen, polttaminen, huumeet tai vaikkapa se, että käy joskus mäkkärissä ja ostaa kerran viikossa jotain herkkuja.
Siinä taas ei ole mitään terveellistä vaikka ihminen olisi täysi absolutisti ja söisi pikaruokaa kerran vuodessa, jos arkielämän ruokavalio koostuu leivästä, vanukkaista, makujogurteista, mehuista, muroista, meetvurstista ja tyyliin makaronilaatikosta, pottumuusista, lihapullista jne.
Ja autolla liikutaan joka paikkaan eikä muutenkaan aktivoida kehoaan muuten, kuin lauantai-iltaisin saunan jälkeen nussimalla.