Mitä mieleen nimestä Susanna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piia..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika tavis nimi, toki ei siinä mitään vikaa ole, nykyään ei ole onneksi enää niin yleinen kuin minun lapsuudessani.Silloin se oli aikamoinen tusinanimi, siksi vaihdoin sen, sekä myös toisen nimeni.

Kaunis nimi.

Tunnen Susannan joka on vaalea, todella kaunis, fiksu ja hauska. Oli Lucia neitona joskus:)

Susanna on kansainvälinen naisen etunimi. Se on alun perin hepreankielinen nimi, joka tarkoittaa liljaa.[1] Ulkomailla Susanna-nimestä esiintyy monia muitakin versioita, kuten Susannea ja Zuzannaa.

mun kolmas nimi on Susanna :D

Susanna tuo mun mieleen epämiellyttävän ihmisen jonka tunnen. Aina juoruilemassa/puhumassa pahaa muista/aina valmiina kyselemään ja levittämään pahantahtoisia juttuja ihmisistä eteenpäin :x sorry, mutta tää mulla tulee mieleen - ruma ihminen.

[QUOTE="kips";28634885]Susanna on minusta supernaisellinen ja pirtsakka nainen vai pystyykö joku kuvittelemaan poikamaista Susannaa..?[/QUOTE]

mää pystyn hyvinki, siis jos poikamaisuuden määritelmä sisältää hameesta kieltäytymisen ja miehisen ammatin(kirvesmies) ja miehiset harrastukset =P

jos en ite ois tota nimee saanu niin laittaisin mielihyvin lapselleni, nätti nimi, kiitos vaan isoveikka joka sen aikanaan isille väläytit=)

Yhteistyössä