MItä miehessä arvostat nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja statuksen nosto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

statuksen nosto

Vieras
Eli millaiset asiat saavat sinut nainen kiinnostumaan miehestä ja mitä ominaisuuksia miehessä arvostat? Mikä kiihottaa? Laitapa vaikka pisteytyksellä tärkeysjärjestykseen tärkeimpiä ominaisuuksia.

Tässä muutamia kai arvostettuja ominaisuuksia:

Komea
Lihaksikas tai treenattu
Menestyvä
Hyvä ammatti tai ura
Isokaluinen
Mukava
Huomioonottava
Supliikki
Huumorintajuinen
Luotettava
Paljon rahaa tai omaisuutta
Uusi auto
Omistuasunto (omakotitalo)
Suosittu toisten naisten keskuudessa
Muu kuin suomalainen
Hyvin pukeutuva

Olisi kiva tietää mitä ominaisuuksia pitäisi kehittää jotta status naisten silmissä paranisi.

Persoonallisen näköinen, mutta ei saa olla ruma - kauneus on tietty katsojan silmissä
Ei liian pitkä (yli 185 cm) eikä pätkä (alle 170 cm)
Persoonallisesti pukeutuva, ei mikään perusjuntti
Pitkät hiukset tai koko kalju, siisti parta tai viikset sallitaan muttei mitään risupehkoa
Hoikka tai normaali vartalo - läskit on :X
Liikkuu ja pitää huolta muutenkin kunnostaan - juoksuseura kelpaa
Kiinnostunut tekemään uusia juttuja
Ei polta
Alkoholin käyttö aisoissa - oluttietoinen
Yhteinen harrastus on kova juttu
Akateeminen koulutus ei ole pahitteeksi
Kannatan hyvää ammattia ja uraa - miellään samalla alalla kuin itse olen
Samanlaiset lähtökohdat
Samanlainen taloudellinen tilanne - kultalusikka suussa syntyneet yrjöttää
Oma-aloitteisuus
Seksikäs - iso kalu ei riitä, sitä on osattava käyttääkin (koolla on muuten väliä)
Miehen pitää kyetä suunnittelemaan tulevaisuutta ja nähdä kokonaisuuksia
Tavoitteellisuus ja määrätietoisuus
Menestyskään ei ole pahitteeksi, ettei jää mun varjoon :P
Aktiivinen
Aloitekykyinen
Luova
Rutiinien vihaaja
Ei halua (lisää) lapsia
Kykenee jakamaan asioita monella tasolla
Keskustelukykyinen
Aikuinen ja itsenäistynyt (peräkammarin pojat älkööt vaivautuko)
Huumorintajuinen - hah, omaa tietysti yhtä sairaan huumorintajun kuin minä
Tykkää Myrkystä
Ulospäinsuuntautunut
Pitää läheisyydestä ja seksistä
Jooh - siinähän sitä :)

Alkuperäinen kirjoittaja mikä status?:
Persoonallisen näköinen, mutta ei saa olla ruma - kauneus on tietty katsojan silmissä
Pitkät hiukset tai koko kalju, siisti parta tai viikset sallitaan muttei mitään risupehkoa
Ei polta
Samanlaiset lähtökohdat
Oma-aloitteisuus
Seksikäs - iso kalu ei riitä, sitä on osattava käyttääkin (koolla on muuten väliä)
Aktiivinen
Aloitekykyinen
Luova
Rutiinien vihaaja
Ei halua (lisää) lapsia
Keskustelukykyinen
Tykkää Myrkystä
Ulospäinsuuntautunut

Jo on vaatimukset. Ja itse täytät kaikki myös? Mahdat olla melkoinen neiti täydellisyys. Vai luuletko että pelkkä pillu riittää vastineeksi?

Lisättäköön vielä, että ;)

Perusterve, ei astmaa eikä allergioita
Pitkäikäistä sukua
Tykkää kissoita ja variksista muttei koirista eikä puluista
Ei metsästä eikä kalasta
Ei tykkää mökkeilystä

Alkuperäinen kirjoittaja statuksen nosto:
Jos näistä kaipasit tärkeysjärjestystä:

6.Komea
10.Lihaksikas tai treenattu
12.Menestyvä
11.Hyvä ammatti tai ura
8.Isokaluinen
1.Mukava
3.Huomioonottava
5.Supliikki
2.Huumorintajuinen
4.Luotettava
15.Paljon rahaa tai omaisuutta
14.Uusi auto
13.Omistuasunto (omakotitalo)
9.Suosittu toisten naisten keskuudessa
16.Muu kuin suomalainen
7.Hyvin pukeutuva

Jo on vaatimukset. Ja itse täytät kaikki myös? Mahdat olla melkoinen neiti täydellisyys. Vai luuletko että pelkkä pillu riittää vastineeksi?

Täytän ja kevyesti ::)

Ei ole tarkoitus mitenkään mollata nimim. <<mikä status+>> vaatimuksia tai perusteluja. Itse tarkastelen elämää väljemmin ja vällillä tuntuu siltä, että jotkut ihmiset elävät tiiviisti ja uppoutuneesti jossakin unenomaisessa tilassa. Sitten tapahtuu jotkakin "odottamatonta" ja koko elämä menee uusiksi. Tavallisesti kyse on onnettomuudesta tai sairauskohtauksesta, josta henkilö selviää. Päivälehtien sivuilta saamme sitten lukea miten elämän perusarvot ja näiden tärkeysjärjestys ovat muutuuneet, perheen merkitys korostunut, blaa, blaa, blaa. Se siitä määrätietoisesta ja tavoitteellisesta ihmistyypistä.

Miehen pitää arvostaa itseään, tuntea vastuunsa, hoitaa hygieniaansa ja osata järjestää taloutensa siten, että menot ja tulot ovat tasapainossa. Mielikuvituksellinen rakastaja hän saisi olla , eli ketterä ja kestävä. Iso mela on sitten mukavaa extraa, muttei todellakaan mikään vaatimus. Kuorrutukseksi liikunnallisuutta ja hiukan vinksahtanutta huumoria, niin unelmapaketti alkaa olla kasassa.

Ei polta
Samanlaiset lähtökohdat
Oma-aloitteisuus
Aktiivinen
Aloitekykyinen
Luova
Rutiinien vihaaja
Ei halua (lisää) lapsia
Keskustelukykyinen
Tykkää Myrkystä
Ulospäinsuuntautunut

Siis vähintään nämä! Jotain tasoa sentään pitää olla!

Persoonallisen näköinen, mutta ei saa olla ruma - kauneus on tietty katsojan silmissä JEES
Ei liian pitkä (yli 185 cm) eikä pätkä (alle 170 cm) SORI, LIIAN PITKÄ
Persoonallisesti pukeutuva, ei mikään perusjuntti KYLLÄ
Pitkät hiukset tai koko kalju, siisti parta tai viikset sallitaan muttei mitään risupehkoa JEES
Hoikka tai normaali vartalo - läskit on :X ROTEVA, EI LÄSKEVÄ
Liikkuu ja pitää huolta muutenkin kunnostaan - juoksuseura kelpaa EI IKINÄ
Kiinnostunut tekemään uusia juttuja USEINKIN
Ei polta EI NIIN
Alkoholin käyttö aisoissa - oluttietoinen HYVINKIN OLUTTIETOINEN
Yhteinen harrastus on kova juttu PAHA TIETÄÄ KUN EN TIEDÄ MITÄ HARRASTAT
Akateeminen koulutus ei ole pahitteeksi LÖYTYY
Kannatan hyvää ammattia ja uraa MOLEMMAT LÖYTYY- miellään samalla alalla kuin itse olen VIRHE! PAREMPI OLLA ERI ALALLA
Samanlaiset lähtökohdat VIITTAAN HARRASTUKSIIN
Samanlainen taloudellinen tilanne - kultalusikka suussa syntyneet yrjöttää EN SAANUT KULTALUSIKKAA EDES RISTIÄISLAHJAKSI. TALOUDELLINEN TILANTEENI ON HYVÄ
Oma-aloitteisuus AINA
Seksikäs - iso kalu ei riitä, sitä on osattava käyttääkin (koolla on muuten väliä) RIITTÄVÄN ISO JA MUUTENKIN SEKSIKÄS (OVAT KEHUNEET)
Miehen pitää kyetä suunnittelemaan tulevaisuutta ja nähdä kokonaisuuksia TEEN SITÄ TYÖKSENI
Tavoitteellisuus ja määrätietoisuus VIITAAN EDELLISEEN
Menestyskään ei ole pahitteeksi, ettei jää mun varjoon :P IHAN RIITTÄVÄN MENESTYNYT. MINUN EGOLLANI EI VARJOIHIN JÄÄDÄ
Aktiivinen OLEN
Aloitekykyinen MENI TOISTOKSI, SAMAA KUIN OMA-ALOITTEINEN
Luova SITÄKIN
Rutiinien vihaaja EN JAKSA NIITÄ
Ei halua (lisää) lapsia NO EN TODELLAKAAN
Kykenee jakamaan asioita monella tasolla RIIPPUU PARNERISTA, TOOPEN KANSSA EN JAA MITÄÄN
Keskustelukykyinen JOPA NOKKELA
Aikuinen ja itsenäistynyt (peräkammarin pojat älkööt vaivautuko) ITSENÄISTYIN JO KOLMEKYMMENTÄ VUOTTA SITTEN
Huumorintajuinen - hah, omaa tietysti yhtä sairaan huumorintajun kuin minä ERITTÄIN HUUMORINTAJUINEN, SAMANLAISUUDESTA PAHA ARVATA
Tykkää Myrkystä ???
Ulospäinsuuntautunut KYLLÄ
Pitää läheisyydestä ja seksistä JUUUUHHHH ;)

Aika moni kohta mätsää eli roskaa puhuvat ne, jotka tuolla jäljempänä paheksuvat vaatimuslistaa. Silti olen mielestäni ihantavallinen suomalainen, monessa asiassa toki 2-5% marginaalissa (ei koske sexsuuntautuneisuutta), mutta eipä tuokaan ole haitannut.

1a. Peniksen pituus vähintään 19 senttiä
1b. Peniksen ympärysmitta vähintään 15 senttiä
2. Komea
3. Vähintään 185 cm
4. Siisti
5. Suu ei haise ja hyvä ominaistuoksu
6. Menestyvä/rahaa/omaisuutta (korvaa osittain kohdan 2 ja 3)
7. Suosittu toisten naisten keskuudessa

Tässäpä nämä tärkeät.

Alkuperäinen kirjoittaja kannattaisko tavata?:
Aika moni kohta mätsää eli roskaa puhuvat ne, jotka tuolla jäljempänä paheksuvat vaatimuslistaa. Silti olen mielestäni ihantavallinen suomalainen, monessa asiassa toki 2-5% marginaalissa (ei koske sexsuuntautuneisuutta), mutta eipä tuokaan ole haitannut.
2-5% marginaali TIETENKIN kauneudessa, älyssä, koulutuksessa, seksikkyydessä jne. eikö vain? Kuinkahan monen muun mielestä? Maailma on täynnä itsestään liikaa luulevia naisia, joille ei mikään kelpaa ja jotka eivät oikeasti kenellekään kelpaa. Ikuisia sinkkuja tai sitten muutaman vuoden päästä niitä tuiki tavallisia äitejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Itse täydellisyys:
Alkuperäinen kirjoittaja kannattaisko tavata?:
2-5% marginaali TIETENKIN kauneudessa, älyssä, koulutuksessa, seksikkyydessä jne. eikö vain? Kuinkahan monen muun mielestä? Maailma on täynnä itsestään liikaa luulevia naisia, joille ei mikään kelpaa ja jotka eivät oikeasti kenellekään kelpaa. Ikuisia sinkkuja tai sitten muutaman vuoden päästä niitä tuiki tavallisia äitejä.

...niin äkkiä, ettet ehtinyt miettiä? Vertasin vain, kuinka vaatimuksia luettelevan misukan kriteerit vastaavat omia rajojani. Minä olen siis ihan tavallinen suomalainen MIES. Tuskin mahdun tuohon marginaalin kauneudessa ;) tai seksikkyydessä. Mutta älyssä, koulutuksessa, tuloissa ja parissa muussa jutussa kyllä, että revi siitä!

Ai että nuo alkuperäisen luettelemat ominaisuudet pitäisi laittaa paremmuusjärjestykseen. Heh, eipä taida onnistua kun melkein kaikki ovat suoraan sanottuna tosi tärkeitä :) Ainoa minkä voisi poistaa on tuo "muu kuin suomalainen", ulkomaalaisuus ei minulle ole sinällään mitään plussaa, jos kulttuurierot ovat suuret siitä on vain haittaa.

Mutta muuten... kyllä miehelle on eduksi jos hän on komea (ei kalju), varakas, menestynyt, hyvällä uralla, hyvä vartalo (ei liian hintelä mutta ei liian lihaksikas), sosiaalinen, suhteellisisen suosittu naisten keskuudessa, huumorintajuinen, fiksu, toiset huomioon ottava yms... eikä hienosta omakotitalosta tai uudesta autosta todellakaan haittaakaan ole, etenkin jos mies suostuu siihen että vaihdamme hänen kanssaan autoja, minä otan sen uuden ja hän ottaa minun viisi vuotta vanhan :D

muuten tärppäsi, mutta pari seikkaa....
Mallasjuomista en tiedä, mutta rypälevalmisteista sitäkin enemmän.

Seksikäs - iso kalu ei riitä, sitä on osattava käyttääkin (koolla on muuten väliä) Pitää läheisyydestä ja seksistä
Kunhan ylität 50, sinulle käy kuin vaimolleni, se mikä siihen asti on ollut hauskaa ja haluttava, muuttuukin velvollisuudeksi, jonka voi toteuttaa vain perjantaina klo 22:33!
Rutiinien vihaaja
Joitakin rutiineita pitää olla elämässä, muuten se sortuu! Kaikkea ei sovikaan tehdä kaavan mukaan!

Alkuperäinen kirjoittaja statuksen nosto:
Eli millaiset asiat saavat sinut nainen kiinnostumaan miehestä ja mitä ominaisuuksia miehessä arvostat? Mikä kiihottaa? Laitapa vaikka pisteytyksellä tärkeysjärjestykseen tärkeimpiä ominaisuuksia.

Tässä muutamia kai arvostettuja ominaisuuksia:

Komea
Lihaksikas tai treenattu
Menestyvä
Hyvä ammatti tai ura
Isokaluinen
Mukava
Huomioonottava
Supliikki
Huumorintajuinen
Luotettava
Paljon rahaa tai omaisuutta
Uusi auto
Omistuasunto (omakotitalo)
Suosittu toisten naisten keskuudessa
Muu kuin suomalainen
Hyvin pukeutuva

Olisi kiva tietää mitä ominaisuuksia pitäisi kehittää jotta status naisten silmissä paranisi.

Pitää olla MIES, ennen kaikkea. Jos on lapanen, vässykkä, nössykkä, häntäheikki, lössykkä tai matonen, ei auta, että yrittää esittää MIESTÄ verhoutumalla hienoihin vaatteisiin tai ajamalla kalliilla autolla tai vaikka olisi pankkitili pullollaan. Miehuus lähtee sisältä päin, se on itsensä arvostamista, muiden kunnioittamista, vastuun kantamista, oikeudenmukaisuutta, viisautta, nöyryyttä, selkärankaa, itsevarmuutta, rohkeutta olla oma itsensä ja pitää läheistensä puolia loppuun asti. Komeus ja huumori ovat plussaa, mutta jos sisäinen selkäranka puuttuu, ei komeutta voi rakentaa ulkoisesti; sisäinen löysyys paistaa hienoimpienkin vaateiden alta, mutta sisäisesti vahva mies on komea vanhoissa verkkareissakin.

Olen lähes ihanne tyyppi naiselle.Sinkkuna vaan olen.Myönnän että rimani on aika korkealla.Olen laskenut rimaani ,silti en saa haluamaani naista.Haluan ehkä kuuta taivaalta.Hyvännäköinen samanikäinen nainen,onko sellasia enää olemassa?Mitä keski-ikäinen sinkkunainen todella haluaa?Miesreppana leluksi mitä saa komennella mielensä mukaan.Sellastako naiset haluaa?

Yhteistyössä