mitä miehenne sanoisi teille, jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
valittaisit väsymystä? mä hoidan nämä lapset yksin täällä kaikki päivät joita on neljä ja yksi heistä on 8kk vauva joka valvottaa öisin. ja myös kaikki kotityöt. eilen sitten valitin että " miten voi väsyttää näin paljon" niin mun mies toteaa vakavalla naamalla että " kasva aikuiseksi+ muuta muminaa" mä olin ihan että whaaaat? en oo ees paljon valittanut, vaikka miestä ei juuri kotona näy. plääh..

Sanoisi "Miks et mene nukkumaan?!?!"

Sanois jotain tyyliin: "Joo nii muakin, mä sentään käyn kaikki päivät töissä!" |O

Mitäköhän mä sitten teen? Vaikka onkin yks 1v lapsi niin en mä silti todellakaan täällä kotona päivät pitkät nuku... :headwall:

Meillä ei mies vertaa töissä oloa kotona olemiseen. Tietää ettei se kolmen alta5v kans ole helppoa. Ja tietää et sil on helpompaa töis :D
Tietää etten päivisin nuku nii ehdottais josko hän syöttäis vauvan yöllä tai kysyis haluaisinko mennä yksin käymään jossain missä hermot lepäis :heart:

mun mies on yrittäjä, mutta hänellä on siellä muita työntekiöitä aina, pääsee sieltä lähtemään halutessaan. yks päivä lähti helsinkiin kun kaveri pyysi koko päiväksi hoitelemaan asioita :kieh: mutta joulun jälkeen ei ole ollut yhtään kokonaista päivää kotona meidän kanssa :headwall: ennen oli enemmän kotona.... ja se kalikka soi AINA. siis puhelin, on paljon asioita hänellä :snotty:

Se sanois, että mun pitää mennä aikasemmin nukkumaan. Eikä mua koskaan väsytä sen takia, että joutuisin hoitamaan lapsia tai kotia yksin. Väsyttää, kun pitää herätä töihin niin aikasin ja kun en malta mennä aina yhdeksältä nukkumaan. Mies kyllä herää mua aikasemmin ja herättää mut vasta sit ku on pakko nousta.

Se sanoisi, että hoidetaan lapsi mahdollisimman ajoissa nukkumaan ja mennään sitten mekin mahdollisimman nopeesti. Vielä ei onnistu nukuttaminen ilman tissiä, joten mun olisi pakko olla hereillä kunnes lapsi nukahtaa.

Mun mies kun kerran sanoisi mulle että kasva aikuiseksi tossa tilanteessa, niin saisi aika paljon pyydellä anteeksi, että antaisin!

meillä sanois että: voi että ku oon väsyny ku on niin kauheesti töitä... että tämän työtaakan alle vaan musertuu...

ja sitte saisin olla ihan omissa oloissani väsymyksen kanssa. eli ei eväänsä lotkauttais että auttais asiassa minnuu jotenki... (esim. lasta vahtimalla yms.)

Yhteistyössä