V
vieras
Vieras
entäs sellanen rannekoru,sellanen jossa "laatta" ja siihen vois kaivertaa lasten nimet vaikka =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Minä itse valmistun huomenna ja toivoin tuota illallista jossain hienossa paikassa. Kahdenkeskistä aikaa kun on niin turkasen vähän taaperon äitinä ja toisaalta, toinen on kuukauden päästä tulossa. Olisiko miehelläsi jokin harrastus, johon liittyisi jokin väline? Kirja? Kahvimuki (vaikka työkäyttöön) kuvalla/tekstillä? Jokin mukava vaate?
Oi, paljon onnea myös sinulle :flower: . Tuollaisessa tilanteessa varmasti kahdenkeskinen illallinen on luksusta. Mulla vaan on enää viikko laskettuun aikaan, niin menee vähän tiukille :/ .
Mietin tuota harrastamistakin, mies kun pyöräilee ja lenkkeilee. Ja just tänään harmitteli että tarvitsee uudet juoksukengät. Mietin vaan että osaanko mä ostaa oikeanlaiset. Joku vaate on myös hyvä idea, vois ostaa jonkun laadukkaamman paidan esim.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Minä itse valmistun huomenna ja toivoin tuota illallista jossain hienossa paikassa. Kahdenkeskistä aikaa kun on niin turkasen vähän taaperon äitinä ja toisaalta, toinen on kuukauden päästä tulossa. Olisiko miehelläsi jokin harrastus, johon liittyisi jokin väline? Kirja? Kahvimuki (vaikka työkäyttöön) kuvalla/tekstillä? Jokin mukava vaate?
Oi, paljon onnea myös sinulle :flower: . Tuollaisessa tilanteessa varmasti kahdenkeskinen illallinen on luksusta. Mulla vaan on enää viikko laskettuun aikaan, niin menee vähän tiukille :/ .
Mietin tuota harrastamistakin, mies kun pyöräilee ja lenkkeilee. Ja just tänään harmitteli että tarvitsee uudet juoksukengät. Mietin vaan että osaanko mä ostaa oikeanlaiset. Joku vaate on myös hyvä idea, vois ostaa jonkun laadukkaamman paidan esim.
Miten olisi lahjakortti johonkin urheiluliikkeeseen? Jos toisella on noin monta "tarpeellista" asiaa, jotka puuttuu, ostaisin ainakin itse niistä jonkun. Tulisi ainakin tarpeeseen. Mutta toisaalta, juoksukengät kuluu, ei niistä välttämättä jää samanlaista muistoa kuin titaanikellosta. Mutta kellokin voi hukkua..
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74::flower: Onnittelut miehelle ja en osaa neuvoa lahjassa :|
Kiitos onnitteluista miehen puolesta. Tätä päivää on odotettu, sen verran kivinen tie on ollut kulkea =)