Mitä miehelle valmistujaislahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Huomenna on SE päivä, jolloin mies vihdoin saa todistuksensa. Tieto valmistumisesta toki tuli jo aiemmin, mutta tosiaan virallista se on huomisesta lähtien.

Viikonloppuna pitäis juhlistaa valmistumista ja tarjota kahvia ja kakkua miehen perheelle ja veljille.

Mä tietenkin ostan miehelle lahjan, mutta mitä?? Missään nimessä satasta kalliimpi lahja ei voi olla ja mielellään reilusti alle. Mä en keksi mitään, leikkaa tyhjää...ideoita?

Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Mikäs sun miehestä tuli?Joku ammattiin liittyvä juttu?
Käyttääkö koruja?Kaulakoru,jossa laatta ja siihen kaiverrutat valmistujaispäivän?

Inssi siitä tuli. Eikä samperi sentään käytä mitään muuta korua kuin vihkisormusta :/ .

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Osta liput leffaan/kesäteatteriin teille. Tai viet hänet syömään hienoon ravintolaan.

Hyvä idea muuten, mutta tykkäisin kuitenkin jostain materiasta. Siis että jäisi joku muisto. Ja taitaa muutenkin olla vähän haasteellista järkätä kahdenkeskistä aikaa nyt kun vauva voi syntyä koska tahansa...

Meillä mies sai lahjaksi hienon nahkaisen salkun kun valmistui insinööriksi.
Lisäksi sai hyviltä ystäviltä kannellisen oluttuopin, johon oli kaiverrettu nimi ja valmistumispäivä(oluen ystävä)

Alkuperäinen kirjoittaja janskum:
Meillä mies sai lahjaksi hienon nahkaisen salkun kun valmistui insinööriksi.
Lisäksi sai hyviltä ystäviltä kannellisen oluttuopin, johon oli kaiverrettu nimi ja valmistumispäivä(oluen ystävä)

kivoja ideoita :flower:

Entä kalvosinnapit? Jos joskus olisi käyttöä, ja jos ei olekaan, on mukava muisto valmistumisesta. Sopivasti juhlalliset, ja niitä varm,aan on eri hintaisia.

Onnea valmistumisen johdosta koko perheelle, siinä varmasti vaimoltakin on jotain vaadittu :)

Alkuperäinen kirjoittaja FiiNes:
Entä kalvosinnapit? Jos joskus olisi käyttöä, ja jos ei olekaan, on mukava muisto valmistumisesta. Sopivasti juhlalliset, ja niitä varm,aan on eri hintaisia.

Onnea valmistumisen johdosta koko perheelle, siinä varmasti vaimoltakin on jotain vaadittu :)

Miehellä on perintönä isoisältään kalvosinnapit. Muuten olis TOSI hyvä idea tämäkin.

Ja kiitos, tämä on totisesti ollut koko perheen projekti ja vaatinut meiltä kaikilta aika paljonkin =) . Voit siis uskoa että tuntuu hienolta kun koulu on nyt ohi.

Minä itse valmistun huomenna ja toivoin tuota illallista jossain hienossa paikassa. Kahdenkeskistä aikaa kun on niin turkasen vähän taaperon äitinä ja toisaalta, toinen on kuukauden päästä tulossa. Olisiko miehelläsi jokin harrastus, johon liittyisi jokin väline? Kirja? Kahvimuki (vaikka työkäyttöön) kuvalla/tekstillä? Jokin mukava vaate?

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Minä itse valmistun huomenna ja toivoin tuota illallista jossain hienossa paikassa. Kahdenkeskistä aikaa kun on niin turkasen vähän taaperon äitinä ja toisaalta, toinen on kuukauden päästä tulossa. Olisiko miehelläsi jokin harrastus, johon liittyisi jokin väline? Kirja? Kahvimuki (vaikka työkäyttöön) kuvalla/tekstillä? Jokin mukava vaate?

Oi, paljon onnea myös sinulle :flower: . Tuollaisessa tilanteessa varmasti kahdenkeskinen illallinen on luksusta. Mulla vaan on enää viikko laskettuun aikaan, niin menee vähän tiukille :/ .

Mietin tuota harrastamistakin, mies kun pyöräilee ja lenkkeilee. Ja just tänään harmitteli että tarvitsee uudet juoksukengät. Mietin vaan että osaanko mä ostaa oikeanlaiset. Joku vaate on myös hyvä idea, vois ostaa jonkun laadukkaamman paidan esim.

Yhteistyössä