Mitä miehelle lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Ukko olis tyytyväinen jos sais mönkkärin, pleikkari3 tai uuden tv:n, muttei taida ihan semmosia rahoja löytyä :laugh:

mun on kans vaikee ostaa miehelle lahjoja,ku senkin "toiveet" maksaa aina rutkasti euroja.. eikä sekään nyt oo kovin kivaa,et pyytäs ukolta rahaa omaan lahjaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Onneksi minun ei tarvitse ostaa miehelleni mitään. Ei hänkään ostanut minulle synttärilahjaa pari viikkoa sitten... =)

mullakin ois synttärit ens viikol, mut oon saanu jo pari lahjaa ni turha oottaa et synttäripäivänä mitään sais. tuo mies on aina niin innoissaan,et se ostaa lahjoja etukäteen,mut haluu sit antaakki ne heti :heart:

Liput jonnekin peliin tai leffaan. Ilta ulkona yhdessä. Jos konsoli/tietokonepelit kiinnostaa, niin joku uusi peli (huom varmaan käytettykin kelpaa, niin ei maksa niin paljoa). Tai sitten tietty niitä perusjuttuja, vaatetta tai tuoksuja tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Liput jonnekin peliin tai leffaan. Ilta ulkona yhdessä. Jos konsoli/tietokonepelit kiinnostaa, niin joku uusi peli (huom varmaan käytettykin kelpaa, niin ei maksa niin paljoa). Tai sitten tietty niitä perusjuttuja, vaatetta tai tuoksuja tms.

Liput leffaan ja sieltä yhdessä jonnekkin iltaa viettämään. Ja kotiin vielä valmiiksi pikku iltapalaa ja skumppaa(tai muuta ) odottamaan kotiintuloa. .

Yhteistyössä