Mitä miehelle hääpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onnellinen vaimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onnellinen vaimo"

Vieras
Siinähän se otsikossa olikin kysymys. Naista on niin helppo miellyttää, puska kukkia ja suklaata ja täällä ollaan onnellisia. Mitä ootte hommannu miehelle. Ei siis tarvi olla mitään suurta, mutta kiva olisi muistaa jotenkin. Kynttilä illallinen noitten lasten ollessa kotona ei oikein nappaa (toinen huutaa pitkin yötä kun hampaita on just puhkeamassa ja toinen nyt vaan muuten on huono nukkuja).

Hääpäivänä laitan "perinteisesti" miehen herkkuruokaa päivälliseksi ja leivon miehen suosikkileivonnaista kahvin kanssa syötäväksi, en mitään sen ihmeellisempää. Käydään hääpäivänä koko sakki kävelyllä luonnossa, paistetaan makkarat laavulla tai juodaan termarista kaakaot. Ei varmaan kaikkia nappaa mutta jokainen tyylillään.

Menet ja varaat hoitajan lapsille sekä hotellihuoneen teille, sitten marssit ostamaan viiniä ja seksihepeniä sekä niitä kynttilöitä- vietätte vähän laatuaikaa..

Suosittelen tekemään hääpäiväksi "traditioita" ettei joka vuosi tarvitse miettiä. Tyyliin joka vuosi sukka/alusvaatepaketti, paita, kirja, itsetehty romanttinen runo, miehelle tehty jalkakylpy tms. Ruoaksi joka vuosi jotain samaa, esim. sesongin marjoilla tehty piirakka tai aamupalaksi kananmunia & pekonia tms. Itse en ainakaan näe tarvetta ostaa mitään "ihmeellistä".

Mie oon ostanu miehelle koruja, pari kalevalasormusta ja riipusta.
Mies taas ostaa miulle aina sormuksen hääpäivälahjaksi.
Sitten yhessä tehään hyvää ruokaa ja herkutellaan kuohuviinillä, suklaalla, mansikoilla
ja kermavaahdolla.

Viimeksi muokattu:
Joskus ollaan oltu hotellissa, joskus olen valmistanut hyvän illallisen viineineen kotona.

Liput konserttiin, kortit, korut ja makeiset myös kokeiltu.

Enää en viitsi, kun eipä tuo itsekään mitenkään minua huomioi. Olkoon.