Mitä mie tuon koiran kans nyt tehen

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Piti mökille lähteä mut mitenpäs lähet ko hurtta ei suostu autoon. Istuu vaan persiillään siinä takakontin vieressä ja tuijottaa minua ko jotaki vajakkia, pää kallellaan. :kieh:
Oon yrittäny vaikka mitä, houkutellu vaikka millä, komentanu, yrittäny kaulapannasta ohjata, mut ei. Se on vissin jäätyny siihen, liikaa pakkasta.

Siellä se istuu nytki tuijottamassa ulko-ovelle ko tulin sisälle, kissat tököttää jo autossa kopassansa ja varmaan häätyy oottaa että tuo meän horokatti komentaa sitä hauvaa johonki suuntaan :whistle:
Tai sitte ootan että veli tullee kaupasta niin saa nostaa sen sinne autoon. Prkl. :mad:

mitäs jos nostaisit sen autoon???? meillä on kanssa yksi koira kerran laittanu oikein kunnolla hanttiin autoon menon kanssa. mutta minä olin pomo ja ensin nostin etupään ja sitten takapaan. kovin koko ajan pyristeli vastaan mutta voitin sen taistelun ja sain koiran autoon noin 10 min taistelun jälkeen. kyseessä oli 40kg koira.

[QUOTE="hmmmmm";22219595]mitäs jos nostaisit sen autoon???? meillä on kanssa yksi koira kerran laittanu oikein kunnolla hanttiin autoon menon kanssa. mutta minä olin pomo ja ensin nostin etupään ja sitten takapaan. kovin koko ajan pyristeli vastaan mutta voitin sen taistelun ja sain koiran autoon noin 10 min taistelun jälkeen. kyseessä oli 40kg koira.[/QUOTE]

Ko mie en uskalla. Varsinkaan ko olen yksin sen kans. Tuo on ainoa koira jota en pelkää mut jotku asiat kuten se että pitäis sitä nostaa nousee mulla pahasti vastaan. Ei se näköjään jäätyny ole paikalleen, istuu tällä hetkellä ojan reunalla paskalla. Hmh.

no en yhtään ihmettele jos koirasi ei tottele. se on huomannu et kuka määrää ja että pelkäät sitä. jos et yhtään pelkäisi koiraasi nii nostaisit se autoon keinolla millä hyvänsä. ei koira yleensä päätä moista asiaa.

[QUOTE="hmmmmm";22219702]no en yhtään ihmettele jos koirasi ei tottele. se on huomannu et kuka määrää ja että pelkäät sitä. jos et yhtään pelkäisi koiraasi nii nostaisit se autoon keinolla millä hyvänsä. ei koira yleensä päätä moista asiaa.[/QUOTE]

No mites selität sen että se kyllä muuten tottelee? Tämä nyt on eka kerta ko pistää hanttiin. Ja tuli nyt sisälle ko huusin. Soitin miehelle, sano että jos sillä oli paskahätä eikä siksi halunnu vielä autoon. Pittää lähteä kokkeileen uusiksi. Ja kuten sanoin, ainoa tilanne missä arveluttaa on tuo nostaminen, muuten pärjätään yhessä tosi hyvin. On tosi kiltti ja herttanen tapaus, ja kyllä sen huomaa että tietää paikkansa täysin.

Jos tosiaan oli paskahätä niin saatto siks lyödä hanttiin, jos ei nyt meinaa uskoa niin pantaan naru ja sillä ohjaat autoon. Meillä ei mies meinannu koskaan saada koiraa autoon ja mun tarvi vaan osottaa takaluukkua niin koiruus oli siellä jo :whistle: Vuffe ties hyvin ketä täytyy totella ja ketä ei...

Jos tosiaan oli paskahätä niin saatto siks lyödä hanttiin, jos ei nyt meinaa uskoa niin pantaan naru ja sillä ohjaat autoon. Meillä ei mies meinannu koskaan saada koiraa autoon ja mun tarvi vaan osottaa takaluukkua niin koiruus oli siellä jo :whistle: Vuffe ties hyvin ketä täytyy totella ja ketä ei...

Kyllä, nyt se meni kertakäskyllä sinne :D Pääsen lähteen. :kieh:

Yhteistyössä