Mitä miältä tämmösestä miähestä???!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Peyote

Vieras
Ensin se pesi mut ja sit rasvas ja laitto laput mun tikkien päälle ja kuivatti mun tukan ja vielä kreppas sen ja nyt tekee vohveleita? Huomiseksi osti pihvilijaa ja aineet punaviinikastikkeeseen. Aamulla laitto mulle särkylääkettä suuhun ja juotti vettä.

Voi että se on kiva mies. Mulla on tosi kipeä olo ja mua sattuu ihoon, oon jotenkin ihan turvonnut, kun multa on leikattu molemmat olkapäät.

Ei ku osaan ihan itse.

attachment.php

• Tykkää
Reactions: Minni:) ja Lispetti
Ihan kuin mun mies. :) Silloin kun Mies rakastaa niin se tekee kaikkee sellaista mistä jotkut sanoo "ei miehet viitti..." Mun miestä kaverit sanoi leikkausteni jälkeen mun sairaanhoitajaksi. <3 Sun mies on ilmeisesti Tosimies, niinku mullakin! :)

Joo on se Tosimies. Se on aina kyllä tuollainen ylimukava. Nyt se tuntuu vaan niin hyvältä kun on kipeä olo. Ehkä mä saan huomenna semmoisia medium kypsyisiä pihvejä.

Mulla on mennyt ääni kun oli joku putki kai kurkussa mutta se nukutus vaikutti silleen et haluisin koko ajan puhua. Hoitajat oli niin ihania ja sairaala oli ihana. Voitteko kuvitella, kun mut laitettiin leikkauspöydälle, niin muöle laitettiin päälle valmiiksi lämmitetty peitto! Siellä oli tosi kivaa!

No ei kai se sun jalkoihin vaikuta, jos olkapäät on leikattu. Siitä vaan ylös, lääkettä hakemaan. Johan sä saat makuuhaavoja ja veritulppia jos et mitään tee.
Nojoo, millon sut on leikattu? Jos eilen niin sit ymmärrän.

[QUOTE="...";27456568]No ei kai se sun jalkoihin vaikuta, jos olkapäät on leikattu. Siitä vaan ylös, lääkettä hakemaan. Johan sä saat makuuhaavoja ja veritulppia jos et mitään tee.
Nojoo, millon sut on leikattu? Jos eilen niin sit ymmärrän.[/QUOTE]

Keskiviikkona.

Ja en ole mikään läski joten en saa myöskään veritulppia. Etkä taida makuuhaavoistakaan paljoa tietää.

Mua ei nyt huvita nousta, nousen sit ku on vessahätä.

Yhteistyössä