N
noouu
Vieras
Voi että!! En ees kehtaa omalla nimimerkillä kirjottaa.. hmph! Eli. Isännän veljen pojan ristiäiset on tänään. Me ei olla kummeja, mutta kaikki sisarukset on kuitenkin kutsuttu. Nooh. Minähän kävin ostamassa uuden juhlapaidan, jonka ajattelin laittaa mustien juhlahousujen kanssa. Nyt sitten tässä puoliin ja toisiin oon veljesten tyttökavereiden/vaimojen kanssa soitellu, ja ovat kaikki laittamassa mekkoa. Noh.. olipa anoppi saarnannut että pitää olla niin ja niin juhlallista ku ensimmäisen POIKAPUOLISEN lapsenlapsen ristiäiset.. voi per*ele! Kaikki muut on siellä mekossa ja niin juhlallisia paitsi minä. prkl. Niin ja sit yhdelle miehen veljen vaimolle laitoin tuossa viestiä, että empä omista kesämekkoa, etten taida sitten voida lähteä ollenkaan. Niin tämä miehen veli soitti mulle ja sano että pitääpä sitä mutsia vähä rauhoitella! Ja tää anoppi on melko helposti nokkiinsa ottavaa sorttia!! Voi rähmä! Kauhee soosi taas tulee ku laitoin sen viestin.. olis vaan pitäny olla jälleen kerran hiljaa!! ..ja niin.. tunnin päästä pitäs ristiäisiin lähtä! Anopin vihat niskassa.. jee!