Mitä maksatte lapsenvahdillenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Darling
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Darling

Jäsen
01.09.2007
131
0
16
Pähkäilen tässä mitä maksaisin naapurintytölle, kun on lupautunut vahtimaan lastani/kahta lastani välillä. Ajattelin 5e tunti. Tyttö on 16v.

Näin ensi alkuun hän lähinnä seurustelee 1-2 tuntia kerrallaan vauhdikkaan vauvani kanssa kun olen itse kotona työhuoneessa hommissa. Voi siis aina kysyä minulta, eikä ole tarvis syöttää tai vaihtaa vaippaa ym. Jossain vaiheessa voi sitten yksinkin hoitaa, mutta alkuun näin.

Mitä itse maksatte lapsenvahdille tuntipalkkaa? Entäpä jos lähdette iltamenoihin ja nuori on pitkän illan lasten kanssa (siis katsoo sohvalla televisiota jne kun muksut unessa)? Olisiko klönttisumma, esim. 30-50e parempi?

terveisin Avuton äiti, joka ei halua enää vaivata isovanhempia koko ajan

Me on ajateltu maksaa 5?/tunti.. alustavasti on suunniteltu, että me oltais pois kotoa vaikka klo 20-23.. ei sitten mene liian myöhäiseksi eikä tarvitse mitään vaativia juttuja tehdä.. lapset kun on yleensä tohon mennessä syöneet jo iltapalankin..

Lapsenhoitajalle 7 euroa/tunti. Meillekin tarjoutui hoitajaksi useita opiskelijoita/nuoria, jotka olis tyytyny tuohon 5 euroon. Mutta tää meidän hoitotäti on alan ammattilainen ja mua nolottaa maksaa hälle noinkaan pientä palkkaa.

Sama palkka maksetaan, olipa hoitotunteja miten monta tahansa ja maksetaan noin 10 tunnin välein. Eli kerran ollaan oltu jopa yön yli poissa ja sillon maksettiin normaalin taksan mukaan kotiin palatessa.

Ite joskus opiskeluaikoina kävin naapurin 3 ala-aste ikäistä hoitamassa,elui menin iltapuuhiin ja lähdin aamupan jälkeen...ruoat sun muut sain ilmaseksi ja 30e käteen yhteensä.......kyllä se opiskelijalle oli kiva bonus.

Yhteistyössä