Mitä maksaisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mejan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mejan

Aktiivinen jäsen
13.01.2006
1 171
0
36
Eli siis kysyn täälä, että mitä maksaisitte pesukoneesta, joka on ollut vajaat kaksi vuotta käytössä, A-energia- ja A-pesutulos, päältä täytettävä ja merkkinä Elektrolux tai Whirlpool, en nyt muista kumpi, kun kone on tuola alhaalla pesutuvassa, ernkä jaksa mennä kattomaan :xmas:

muokkis vielä, eli siis kone on ostetu vajaat kaksi vuotta sitten, eli ei ole mikään 80-uvun kone, jota on joskus käytetty pari vuotta :D

Minä en maksais Whirlpoolista mitään, koska meillä huonoja kokemuksia. Meillä oli neljä vuotta vanha Whirlpool pyykkikone ja siinä oli vikaa. Yhdellä sukulaisella myös sama kone ja samat viat, eikä sekään mikään vanha kone ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en maksais Whirlpoolista mitään, koska meillä huonoja kokemuksia. Meillä oli neljä vuotta vanha Whirlpool pyykkikone ja siinä oli vikaa. Yhdellä sukulaisella myös sama kone ja samat viat, eikä sekään mikään vanha kone ole.

Juuei meillekään tuu enää vöörpuulia. On ihan susi tuo kone, keväällä tuli 2vuotta täyteen, ja samassa kun takuu umpeutu niin alko ongelmat. Siis mä en käsitä miten helkkarissa se voi pitää semmosta mörinää ja vinkunaa pesun aikana. Ja se on auottu ja katottu, ja kaiken pitäis olla kunnossa. Mutta äänet on kyllä karmasevat. :o Pesee kyllä hyvin ja linkoo kunnolla, ei siinä mitään, mutta se älämölö mitä se pitää... pelottaa, että joku kerta se lähtee oikeesti apikaltaan kävelee... :o

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Juuei meillekään tuu enää vöörpuulia. On ihan susi tuo kone, keväällä tuli 2vuotta täyteen, ja samassa kun takuu umpeutu niin alko ongelmat. Siis mä en käsitä miten helkkarissa se voi pitää semmosta mörinää ja vinkunaa pesun aikana. Ja se on auottu ja katottu, ja kaiken pitäis olla kunnossa. Mutta äänet on kyllä karmasevat. :o Pesee kyllä hyvin ja linkoo kunnolla, ei siinä mitään, mutta se älämölö mitä se pitää... pelottaa, että joku kerta se lähtee oikeesti apikaltaan kävelee... :o

Meillä Whirlpool jätti pesuaineet ja huuhteluaineet pesuainelokeroon, eikä auttanut vaikka mitä teki. Tokihan se kone pyykkäsi, kun käytti pesupalloa. Mutta ei sitä pidemmän päälle halunnut kovaa pyykkiä, kun ei pystynyt käyttämään huuhteluainetta. Kovaa ääntä meilläkin se rakkine piti. En jäänyt kaipaamaan. Saattaahan, joillakin olla parempia kokemuksia ko. pyykkikoneesta kuin meillä.

Yhteistyössä