Mitä maksaisitte näistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tigru87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ollaan hymy pyllyssä:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hups:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja niinhän:
Kun ikää tulee tarpeeksi niin oppii koppavaksi ja mikä tärkeintä niin oppii YLEISTÄMÄÄN:)
Sorry, mutta etkös itsekin hieman yleistä nyt...
:whistle:

kysymysmerkki unohtui:)
Mutta, tuo ei ollut kysymys, vaan toteamus.
:saint:

Joo no tavallaan,mutta kysymys silti,johon ehkä pikkasen vastailin itse,,,aivan kuten tuo yleistäjä itse nuihin juttuihinsa:)

Ok. :) Yleistykset on hassuja, ja yleistyksen yleistykset. jne... :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks ihmeessä sit on alunperin ostanut vaunut, joista ei ole tykännyt??

En mä ap:stä tiedä, mutta mulla ainakin maku muuttuu. Ja kokemus opettaa sen, millaiset vaunut olisi oikeasti ne kaikkein parhaimmat.

Mm. siksi me myytiin esikoisen yhdistelmät pois hänen ollessaan 9 kk. Vaikka ratasikä todellakin jatkui vielä. Ja vaikka suunnitteilla oli toinenkin muksu. Haluttiin vaan jotain muuta.

Ap. Pyydä niistä 150 euroa =)

Alkuperäinen kirjoittaja yhtä vanha kuin greippi:
En nyt tajua mikä tuolla Greipillä on ongelmana?Liikaa sitruksia nassuun?

Voi olla. Tai sitten olen ehkä onnistunut vaan näkemään liikaa kertakäyttökulttuurin ja uuden ostamisen ihannointia. Monesti tuntuu, että vain rahalla ja materialla on merkitystä. Ja mietin usein, että minne tämä maailma oikein on tällä menolla menossa.

Mutta näiden keskustelujen pohjalta on helppo (ehkä varsin arrogantisti)huomata, että keskustelujen ja argumenttien taso on tällä palstalla valitettavan heikkoa. Samoin kuin yleissivistys ja perusmatikka jnejnejne.

Kiitän keskustelusta ja poistun takavasemmalle.

Toinen haluaa myydä vaunut eteen päin,ehkä.
Halusi esikoiselle uudet vaunut,mitä pahaa siinä on?Mies ei tykkää vaunuista,ja ostetaan uudet.Eikö se ole ihan normaalia silloin jos jostain ei pidä.
Eihän sitä tiedä vaikka ap ja hänen miehensä löytäisivät jostain uudet käytetyt vaunut tälle toiselle vauvalle,ja nuo vanhat vaunut menisivät jollekkin toiselle perheelle.
Kierrätyshän on tärkeää.

Kummallista vääntöä joka saakutin asiasta,vain sen vuoksi että ap:llä sattuu tulemaan ikä esille nimimerkissä.

Miks ihmeessä sit on alunperin ostanut vaunut, joista ei ole tykännyt??

Jaa no siihenkin voi olla monta syytä.

esim.sopivalla kuosilla olevia ei ole löytynyt sopivaan hintaan,ja on otettu ne parhaimmat.Mutta niihin ei olla vieläkään oikein tykästytty,ja halutaan uudet.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:

Voi olla. Tai sitten olen ehkä onnistunut vaan näkemään liikaa kertakäyttökulttuurin ja uuden ostamisen ihannointia. Monesti tuntuu, että vain rahalla ja materialla on merkitystä. Ja mietin usein, että minne tämä maailma oikein on tällä menolla menossa.

Mutta näiden keskustelujen pohjalta on helppo (ehkä varsin arrogantisti)huomata, että keskustelujen ja argumenttien taso on tällä palstalla valitettavan heikkoa. Samoin kuin yleissivistys ja perusmatikka jnejnejne.

Kiitän keskustelusta ja poistun takavasemmalle.

No mutta miksi ei saisi laittaa nuita kiertoon,ja ostaa tilalle toisia käytettyjä?Mitä pahaa siinä on?

Alkuperäinen kirjoittaja nuori äiti:
Greippi hei, mitäs sanot kun olen saman ikäinen kuin ap ja ostin lapselleni käytetyt vaunut? Ja pinnasänkykin saatiin tuttavalta? Apua, poikkeankin "nuorista äideistä, jotka haluavat aina lapsilleen kaiken uutena ja hienona".. Olenkohan kamalan huono ja ennen kaikkea kummallinen ihminen?

Taidat olla varhaiskypsä, jolle se materiaali ei ole kaikkein tärkein ;)

*aaltoja

Todellakaan et ole huono tai kummallinen!

Meillä vintiöt nukkuivat minun vanhassa pinnasängyssäni, jonka itse olin aikoinaan perinyt, eli sängyllä on nyt ikää n 60 vuotta. Arvo sillä on lähinnä tunnearvo, ja aikanaan saavat sitten omat vauvansa nukuttaa samassa sängyssä (jos se vain vielä silloin kelpaa :) )

Ja se vähäinen vaunuaika köröteltiin käytetyissä vaunuissa, joita oli parhaimmillaan kolmet kappaleet, kun kaverit, mummot ja ukki vähän innostuivat...

Toivottavasti ap:n vaunuille löytyy ostaja :)

Yhteistyössä